خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین:

برگزاری پیش کنگره 36000 دانش آموز شهید در استان قزوین

معاون پرورشی و فرهنگی استان اظهار کرد: نخستین پیش‌کنگره ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید با حضور مسئولان در استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۳۵۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در پیش کنگره شهدای دانش آموز استان قزوین گفت: این گونه جلسات نسبت به سایر جلسات  مهم و با اهمیت است، تجلیل است از خانواده شهدا ارزشمند است، شهدا و خانواده شهدا به گردن همه حق دارند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی و ایثار شهدا افزود: دین اسلامی یک دین اجتماعی است، آیات فراوانی در قرآن در این خصوص آمده است، دین فردی نیست، اگر سیره نبوی نبود امام عزیز نمی توانست انقلاب را رهبری کند، حمایت های مقام معظم رهبری برگرفته از اندیشه های ناب اسلام  محمدی(ص) و بر محور آن است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: ما باید در راه خدا قدم برداریم و خداوند کمک خواهد کرد، فرهنگ ایرانی می گوید زیر بار ظلم نروید، همچنان که در مباحث هسته ایی زیر بار ظلم نرفتیم، دشمن باید از ما بهراسد، اگر ما در جنگ به موفقیت رسیدیم به خاطر فرهنگ ایثار و از خود گذشتی  شهدا بود.

وی تصریح کرد: خیلی جبهه جذاب بود، واقعاً مدینه النبی بود، روحیه ایثار و صداقت بدون تفاخر، ما اگر می خواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را رواج دهیم، در حال حاضر جبهه ها تغییر کرده، ایجاد اختلاف و شبهه افکنی از جمله ترفندهای دشمنان است ما باید دشمن شناسی مان قوی باشد.

انصاری اضافه کرد: اگر دشمن در جبهه ها فرهنگی موفق بشود، اولین خطر، تجزیه طلب خواهد بود، خدای نکرده حاکمیت ما آسیب می خورد و باعث خدشه وارد شدن به وحدت ملی است،کسانی که از رهبر جلو می افتند و چه کسانی که عقب می افتند، مملکت را به خطر می اندازند و این موضوع با وحدت ملی مغایر است، برای حفظ دستاوردهای فرهنگ ایرانی و اسلامی باید مسئولیت شناس و وظیفه شناس باشیم، دانش آموزان عزیز تلاش کنید در جریان های سیاسی قرار نگیرید و آگاه باشید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: باید دشمن شناسی مان قوی باشد و نگذاریم به وحدت ملی آسیب برسد، اگر می خواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را رواج دهیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: برای حفظ دستاوردهای فرهنگ ایرانی-اسلامی این انقلاب باید مسئولیت شناس و وظیفه شناس باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار