فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: ظرفیت بسیجیان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان برای بصیرت‌افزایی در جامعه استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۲۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :سرهنگ پاسدار محمدعلی میری صبح امروز در دیدار با پاسداران و بسیجیان شهرستان ایرانشهر افزود: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همه عرصه‌ها به ویژه توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه امروز رسالت سنگینی بر دوش بسیجیان و پاسداران است، افزود: این رسالت پاسداری از انقلاب و ارزشهای آن در مقابل با دسیسه‌های بدخواهان نظام است.

سرهنگ میری با اشاره به اینکه ظرفیت  بسیجیان شیعه و سنی برای بصیرت‌افزایی در جامعه استفاده شود، گفت: بسیجیان نیروهای مخلصی هستند که با تکیه و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای تحقق آرمانهای انقلاب و و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان گام بر می‌دارند.

فرمانده سپاه ایرانشهر عنوان کرد: دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای قصدتخریب بنیان خانواده را دارند که قشر آگاه بسیج و سپاه با هوشیاری این توطئه را نیز خنثی می‌کنند.

سرهنگ  میری تصریح کرد: تخریب افکار عمومی از دیگر اهداف دشمن در بحث ماهواره است و پاسداران این رسالت را برعهده دارند تا با آگاه سازی و بصیرت افزایی در جامعه به مقابله با اهداف دشمنان بپا خیزند.

وی افزود: بسیجیان از دشمن غافل نیستند و هوشیارانه در هر زمان که نیاز باشد در مقابل با ترفند ها واکنش نشان می‌دهند و در جهت اقتدار ملت ایران گام برمی‌دارند.

ارسال نظرات