خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول بسیج اساتید میانه در جمع دانشجویان گفت: اگر نسل دیروز ما قلم ها را بر زمین گذاشتند و برای دفاع از کیان مملکت، اصلی ترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم این نظام و این انقلاب کردند، امروز نیز نسل جدید ما باید آن فداکاری ها را قدر نهند و در شناخت رشادت آنها تلاش کند.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۵۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جلیل اجلی افزود: اگر رسالت دیروز دانشجویان ما در جبهه سخت و حضور در پشت سنگرهای نبرد بود امروز دانشجویان ما در جبهه نرم با دشمن بجنگند.

وی راهیان نور را تداوم خط سرخ شهادت و ایثار برای برپایی عدالت اسلامی و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی(ص) در جهان دانست و تاکید کرد: در این راستا شما وظیفه سنگینی پس از بازگشت از مناطق عملیاتی دارید، چراکه شما با حضور در آن مناطق با شهدا آشنا شده‌ و می‌توانید به خوبی سفیران جهاد فرهنگی در دانشگاه به ویژه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشید.

از مسئولان اجرایی راهیان نور میانه نیز در ادامه، این برنامه را استمراری از تبیین و تشریح فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جدید عنوان کرد و گفت: آنچه موجب بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشوراست و ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

یوسف روحی افزود: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

120 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور میانه اعم از برادران و خواهران در قالب دو کاروان جداگانه برای بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات