خبرهای داغ:
امام جمعه اسدیه گفت: مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شکنجه های زیادی را در زندانهای رژیم شاه تحمل کرد و یکی از حافظان ارزشهای انقلاب بود.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۷۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا حسینی در مراسم بزگداشت تولیت آستان قدس رضوی در مسجد محمد رسول الله (ص) اسدیه گفت: آن عالم ربانی علاوه بر شخصیتی علمی و فقهی، تلاش های زیادی را برای پیروزی انقلاب در دوران جوانی انجام داد.


وی با بیان اینکه جهاد در راه خداوند ریشه در علم و آگاهی دارد، بیان کرد: این شخصیت بزرگوار بر اساس علم و آگاهی جهاد در راه خدا را قبل از پیروزی انقلاب آغاز کرد.

وی یادآور شد: این مجاهد نستوه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مدرس حوزه علمیه بود و پس از پیروزی انقلاب نیز سخنرانی های متعددی در حمایت از انقلاب و نظام ایراد کرد.
وی اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی در توسعه حرم امام رضا (ع) تلاش های فراوانی انجام داد و در این 37 سال، فعالیت های چشمگیر عمرانی، فرهنگی و اجتماعی زیادی انجام داد که قابل قدردانی است.


وی افزود: این فقیه اندیشمند به صورت افتخاری و مخلصانه و قربه الله به امام رضا(ع) خدمت می کرد که خداوند به درجه او بیفزاید.


وی با اشاره به اینکه طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری، آیت الله سید ابراهیم رئیس الساداتی (معروف به رئیسی) به تولیت آستان قدس رضوی معرفی شد، اظهار امیدواری کرد که فعالیت های عمرانی و فرهنگی این آستان مبارک با قوت ادامه یابد.


شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها