مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:
حجت الاسلام محسن زاده در خصوص توهین اخیر مرعشی به مردم، تأکید کرد: ما، در گذشته ی جریان اصلاحات، چیزی غیر از زیر پا گذاشتن ارزشها نمی بینیم ، اگر توسعه یافتگی آنها می خواهد ملت ولایتمدار ایران را از زیر سایه حبل الله ولایت مطلقه فقیه، خارج و زیر سایه ننگین استکبار ببرد، اگر توسعه یافتگی ثمن فروش عزت و اقتدار ملی باشد، این توسعه یافتگی مبارک خودشان باشد.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۸۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت الاسلام محمد علی محسن زاده، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، صبح امروز در جلسه تودیع معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شهرستان بافت، ضمن تشکر از خلق حماسه بزرگ ۷ اسفند توسط مردم، اظهار داشت: پس ارائه لیست انتخباتی توسط هاشمی رفسنجانی، حمایت و تبلیغاتی از سوی دشمنان انجام گرفت که ناکام ماندند، دشمنان می خواستند مجلس خبرگان رهبری در راستای منافع آمریکا و انگلیس شکل گیرد.

حجت الاسلام محسن زاده، با بیان اینکه در مجلس خبرگان فعلی نسبت به مجلس قبلی نیروهای ولایی تر و انقلابی تر حضور دارند اذعان داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی علی رغم تلاشها و هزینه های میلیاردی به برخی کاندیاهای جریان خاص که فقط ۲۰ میلیارد تومان آن فقط در  استان کرمان هزینه شد، با این وجود ۱۵۷ نفر اصولگرایان، ۱۱۸ نفر اصلاح طلب راهی مجلس شدند، خداوند این نظام را بیمه کرد که این جای شکر دارد.

وی ادامه داد: این نتایج، لیدر قدرت و ثروت یعنی مرعشی را عصابی کرد و او با الفاظی بی ادبانه مردم شهرستانها را عقب مانده سیاسی خطاب کرد چرا که رای مردم رای به جریان اصولگرایی و ولایتمدار بود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: دلیل اینکه در برخی شهرها نیروهای حزب الهی به مجلس راه نیافند این بود که عده ای به دلیل عدم ولایتپذیری موجب تقسیم آراء و بازماندن نیروهای مومن شدند.

وی تأکید کرد: یکی از شاخصه های مهم این است که ما ولایتمدار عملی باشیم ، اگر در مقاطع حساس فرمان ولایت را نادیده بگیریم، دروغ گفته ایم و فقط ادعای ولایت مداری داریم.

 

حجت الاسلام محسن زاده در خصوص توهین اخیر مرعشی به مردم، بیان داشت: ما، در گذشته ی جریان اصلاحات، چیزی غیر از زیر پا گذاشتن ارزشها نمی بینیم ، اگر توسعه یافتگی آنها می خواهد ملت ولایتمدار ایران را از زیر سایه حبل الله ولایت مطلقه فقیه، خارج و زیر سایه ننگین استکبار ببرد، اگر توسعه یافتگی ثمن فروش عزت و اقتدار ملی باشد، این توسعه یافتگی مبارک خودشان باشد.

وی خطاب به مرعشی گفت: اگر معنی توسعه یافتگی ترویج اسلام آمریکایی و دوری از حاکمیت خدا، و گرایش به حاکمیت اومانسم و استکبار و زیر پا گذراشتن خون شهدا باشد ، اگر توسعه یافتگی قلاده بردگی آمریکا و انگلیس بر گردن ما باشد ، اگر توسعه یافتگی به چالش کشیدن عصمت انبیاء باشد، این توسعه یافتگی ارزانی گویندگان سخن باشد.

محسن زاده همچنین تصریح کرد: توسعه یافتگی که منجر به آزادی هم جنس بازی و بی بندوباری و زندگی حیوانی شود شایسته شماست و ما از آن بیزاریم،توسعه یافتگی که می خواهد با کشتن خدا در ایران به کمال برسد لایق شماست، توسعه یافتگی که به دنبال بایگانی کردن گفتمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، توسعه یافتگی که ارمغانش کشیدن چادر عفت و حجاب و غیرت ناموس باشد، زیبنده خودتان است

 

وی، در پایان با اشاره به توانایی و قابلیتهای نیرویها جوان انقلابی تصریح کرد: اگر می خواهید در کارها توفیق حاصل شود، باید به جوانان توجه کنیم، جوانان این خاصیت را دارند که در رسیدن به خیر مسابقه می گذارند ، اگر می خوهید مردم ولایتمدار شوند سراغ جوانها بروید.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات