برگزاری جشنواره "غذا و بازارچه خیریه بوی عیدی"

دومین جشنواره « غذا و بازارچه خیریه بوی عیدی » در زنجان به همت جمعیت امداد دانشجویی ـ مردمی امام علی(ع) زنجان در کارخانه کبریت سابق شهر زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۵۲۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) زنجان گفت: این جشنواره و بازارچه درقالب نمایشگاه برپا و عواید حاصل از آن به نفع کودکان و زنان تحت پوشش این جمعیت که حدود 90 خانوار را شامل می شود، صرف خواهد شد.

عرفان معجونی افزود: در این جشنواره محصولات غذایی و کارآفرینی کودکان و زنان تحت پوشش بر روی 40 میز در معرض دید و فروش گذاشته می شود.

وی در ادامه اظهار داشت:این نمایشگاه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تا پایان روز جمعه، برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

عرفان معجونی هدف از برگزاری جشنواره غذا و بازارچه خیریه بوی عیدی در زنجان را فقط کسب درآمد نمی داند و بلکه نشان دادن تلاش و زحمات کودکان کار محروم از تحصیل و زنان تحت پوشش جمعیت از دیگر اهداف آن عنوان کرد.

نماینده جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) زنجان گفت: هرچند جامعه تا دیروز این عزیزان را قبول نداشت اما اکنون با حمایت ها و کار آفرینی درست و هدفمند، استعدادهای نهفته در خود را به منصه ظهور رسانده اند تا جامعه و مردم باورشان داشته باشند.

معجونی افزود: پارسال نیز این جشنواره در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار و با استقبال خوب و بالای مردم زنجان مواجه شد.

گفتنی است، زمان تشکیل جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) زنجان به دو سال پیش برمی گردد و چون فاقد مکان اختصاصی است بنابراین جلسات و هماهنگی ها در آموزشگاه مدرسان شریف واقع در خیابان سعدی شهر زنجان، انجام می شود.

ارسال نظرات