خبرهای داغ:
جمعی لشگر33 استان فارس بیان کرد: یادمان علقمه یادآور رشادت‌ها و دلاورمردیهای رزمندگان در عملیات کربلای 4 می‌باشد.
کد خبر: ۸۶۴۸۵۳۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حشمت الله مسترشد جمعی لشگر 33 استان فارس در حاشیه بازدید مسئولان سپاه ناحیه شهرستان البرز از یادمان علقمه بیان کرد: یادمان علقمه در جزیره آبادان حدفاصل جزیره مینو و منتها علیه مرز آبی استان خوزستان قرار دارد.

وی گفت: یادمان علقمه یادآور رشادت‌ها و دلاورمردیهای رزمندگان در عملیات کربلای 4 می‌باشد که همچنان آثار خمپاره‌ها در اطراف این یادمان قابل مشاهده است.

رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: در سال 1365 عملیات کربلای 4 در منطقه علقه با رمز «یارسول الله» آغازگردید که غواصان از طریق آب به سمت خط شکن دشمن حرکت کردند که به دلیل هوشیاری دشمنان امکان ادامه عملیات ممکن نبود.

جمعی لشگر33 استان فارس بیان کرد: یادمان علقمه بیانگر مظلومیت شهدای کربلای 4 می‌باشد که از تمامی کشور هر روزه بازدید کننده دارد که ورودی این یادمان با فضاسازی خاصی صورت گرفته است.

مسترشد با اشاره به تاثیرات اردوهای راهیان نور اذعان کرد: اردوهای راهیان سبب آشنایی جوانان و نوجوانان با سبک زندگی رزمندگان اسلام می‌شود و باعث افزایش معنویت در زائرین است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: 8 سال جنگ تحمیلی نماد استقامت و بردباری رزمندگان است و آشنایی نسل های جوان و نوجوان با دلاور مردیها و رشادت‌های رزمندگان اسلام از مهم‌ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور در طول سال می‌باشد.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها