خبرهای داغ:
شهید مرتضی آجورلو:

برای این انقلاب از جان و دل بکوشید

در وصیت نامه شهید آجورلو آمده است: برای این انقلاب که ثمره خون صدها هزار شهید است،دلسوزی کنند و خود برای این انقلاب از جان و دل بکوشند.
کد خبر: ۸۶۴۸۶۱۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید مرتضی آجورلو در 14/بهمن سال 1345 در روستای گاوزمین بخش آبگرم از توابع شهرستان قزوین به دنیا آمد.پدرش ابراهیم علی کشاورز بود و مادر این شهید بزرگوار معصومه نام داشت.

شهید آجورلو مقطع تحصیلی ابتدائی را به پیان رسانده و به کار کشاورزی مشغول بود که توسط بسیج به جبهه اعزام شد،24 آذر1362 در بانه کردستان به شهادت رسید پیکرش در روستای زادگاهش به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شهید به شرح ذیل می‌باشد:

«بسمه تعالی»

این جانب به عنوان امانتی بودم که از جانب خداوند برای چند روز امتحان در این دنیا به شما پدر و مادرم عطا شد، اگر مرا از دست دادید ناراحت نباشید؛ بلکه باید احساس شادی کنید که فرزندتان را در راه اسلام و قرآن هدیه کرده‌اید.

مادر و پدر مهربانم! اگر من فرزند خوبی برای شما نبودم،باید مرا ببخشید و امیدوارم که مرا حلال نمایید.

خدا را شکر می‌کنم که مرا به این راه که پایان آن شهادت،یعنی همان راه و مرام سرورآزادگان امام حسین(ع) راهنمایی کرد.

سفارش من به برادران و خواهرم این است که سعی کنند ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشند و امام را دعا کنند و برای این انقلاب که ثمره خون صدها هزار شهید است،دلسوزی کنند و خود برای این انقلاب از جان و دل بکوشند.

ماه‌ها بود که قصد رفتن به جبهه را داشتم، ولی هر بار با مخالفت مسئولین روبرو بودم که می‌گفتند«ما نیرو لازم نداریم» تا اینکه  خداوند این توفیق را نصیب من هم کرد.

مرتضی آجورلو

3/7/1362

ارسال نظرات
پر بیننده ها