مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج تهران بزرگ گفت: همه باید تا جایی که توان داریم بتوانیم پیام مهم انقلاب اسلامی را که همان پیام عزت و استقلال مسلمین عالم از چنگال استعمار و استثمار است به گوش همگان برسانیم.
کد خبر: ۸۶۴۸۶۲۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه بصیرت؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در اولین دوره آموزشی خبرنگاران بسیج تهران بزرگ با بیان اینکه مسئولیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی یکی از مهمترین مسئولیت‌ها از نظر اسلام و شریعت، قلمداد شده است؛ گفت: تبلیغ یکی از بزرگترین نعمات و توفیقات خداوند تبارک و تعالی است و از این جهت خداوند بهترین انسان‌های خود را برای ارشاد و تبلیغ پیام خویش به عامه مردم هر دوره‌ای برگزیده است.

وی افزود: امروز شما بسیجیان که در این جمع نورانی و با شکوه حضور دارید؛ با آموزش‌های بسیار مطلوبی که فراخواهید گرفت؛ در آینده‌ای نزدیک این وظیفه را به عهده خواهید داشت و همه باید تا جایی که توان داریم بتوانیم پیام مهم انقلاب اسلامی را که همان پیام عزت و استقلال مسلمین عالم از چنگال استعمار و استثمار است به گوش همگان برسانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه نباید قلمرو تبلیغ را محدود به یک موقعیت جغرافیایی دانست؛ تاکید کرد: قلمرو و گستره تبلیغ بسیار فراتر از مرزهای جغرافیایی است. نباید به یک دایره و مجموعه محدود شد و باید بدانیم هر جا که انقلاب اسلامی ما قصد گسترش و نفوذ اندیشه‌های ناب اسلامی را دارد؛ آنجا محل تبلیغ و اطلاع‌رسانی ما خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی با ذکر این موضوع که دشمنان اسلام و قرآن تا کنون مانع از آن شده‌اند که اخبار جهان اسلام به دست آزادگان عالم برسد؛ تصریح کرد: نه تنها آزادگان جهان که حتی بسیاری از مسلمانان در کشورهای اسلامی هم از دسترسی به اخبار صحیح از این سرزمین اسلامی و پیام ناب انقلاب اسلامی محروم هستند و می‌توان گفت که مسلمانان جهان از داشته‌های گرانبهای مردم ایران و اسلام بی‌اطلاعند.

وی در همین زمینه یادآور شد: برای مثال باید می‌توان به جمعیت کثیری از اروپاییان که به دین اسلام گرایش پیدا می‌کنند اشاره داشت که وقتی ما با این افراد مصاحبه می‌کنیم و علت گرویدن آنها به دین اسلام را جویا می‌شویم؛ از سم‌پاشی‌های رسانه‌های استکباری و واژگون جلوه دادن حقایق در رابطه با ایران و وضعیت مسلمانان در ایران پهناور حکایت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)  با بیان اینکه متاسفانه حتی در داخل نیز برخی از رسانه‌ها عامدانه فعالیت‌های ارزشمند و بی‌چشم‌داشت بسیج را منعکس نمی‌کنند؛ گفت: می‌توان با قاطعیت گفت که بسیاری از توفیقات نظام مقدس اسلامی ما و نیز خدمات ارزنده و بی‌منت نیروی مقاومت بسیج در طی همین 37 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد؛ در خبرگزاری‌ها و رسانه‌هایی که گاها هم‌سو با سیاست‌های نظام اسلامی نیستند؛ منعکس نمی‌شود. بنابراین مسئولیت ما در این عرصه بسیار خطیر و مهم تلقی می‌شود و شما بسیجیان که امروز در ابتدای امر آموزش خبرنگار افتخاری بسیج را قرار دارید؛ پیش‌قراولان این حرکت مهم فرهنگی و اجتماعی هستید.

در انتهای این مراسم ااز خانواده‌ی شهدای عرصه خبر مانند خانواده شهید رسول کاظم نژاد و نیز خانواده شهید مدافع حرم شهید محمد تقی ارغوانی با اهدای لوح یادبود قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات