فرمانده سپاه ناحیه کوثر:

نخبگان بازوی کمکی موثر برای مسئولین هستند

نخبگان به عنوان یک بازوی کمکی موثر در کنار مسئولین و در راستای حمایت از ظرفیت های گردشگری، علمی و ... شهرستان کوثر هستند.
کد خبر: ۸۶۴۸۶۹۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی، فرمانده سپاه ناحیه کوثر طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر، نخبگان شهرستان کوثر را از جمله پتانسیل بالقوه شهرستان کوثر در راستای تولید، حمایت از تولید و سرمایه داخلی و همچنین معرفی دیگر ظرفیت های بالقوه شهرستان کوثر عنوان کرد و اظهار کرد: در این مدت که مجموعه خانه نخبگان راه اندازی شده است با تشکیل جلسات متعدد توانسته است به اهداف بزرگ خود تا حد امکان دست پیدا کند و خود را به عنوان یک بازوی کمکی موثر در کنار مسئولین در راستای حمایت از ظرفیت های گردشگری، علمی، فناوری، مذهبی و ... نشان دهد.

وی گفت: بنده به اعمال اعضای خانه نخبگان شهرستان کوثر که متشکل از 50 نفر می باشند؛ کاملا ایمان دارم و افتخار می کنم که به عنوان یک همراه و یک دوست در کنار این مجموعه ارزشمند که حاصل تجمیع بسیجیان این شهرستان است قرار دارم و امیدواریم این مجموعه از ظرفیت های مغفول مانده این شهرستان به خوبی استفاده نماید.

راعی افزود: با اجرای چشم اندازی که مجموعه نخبگان شهرستان کوثر ترسیم نموده و با استفاده از تخصص بالای این نخبگان بومی و دارا بودن شهرستان از ظرفیت های بالقوه می توان نقش کم رنگ تولید، حمایت، استفاده از ظرفیت ها و پتنسیل ها و همچنین احیای اقتصاد مقاومتی در منطقه را در این شهرستان کاملا مصرفی پر رنگ تر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر تاکید کرد: نخبگان که تشکیل یافته از بسیج مردمی هستند در کنار همدیگر نیازمند مساعدت و همراهی همه ی مسئولین شهرستان می باشند تا بتوانند به بهترین نحو از ظرفیت هایی که واقعاَ نیازمند حمایت هستند استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان کوثر به عنوان یکی از قطب های کشاورزی، گردشگری و ... استان اردبیل است که امید می رود با همت مجموعه بسیج و نخبگان شهرستانی و همچنین همراهی سایر مسئولان این ظرفیت ها در شان مردم منطقه احیا شود و این تحقق نیازمند پیگیری مجددانه است که با انسجامی که خانه نخبگان شهرستان کوثر داراست می توان به آینده این مجموعه و آینده اشتغال شهرستان کوثر امیدوار بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار