وظیفه امروز ما گوش سپردن به فرمان ولی فقیه زمان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بروجن وظیفه امروز همه را گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۰۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام دهقانی در جمع دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموزان دبیرستان خدیجه کبری(سلام الله علیها) روستای امام قیس با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (سلام الله علیها) اشاره کرد و  افزود: رسول الله (صل الله علیه و آله و سلم ) به منظور تکریم این بانو را لقب ام ابیها داده‌اند.

وی با اشاره به همسرداری ، تربیت فرزند، بعد عبادی و حجاب حضرت زهرا(سلام الله علیها)تصریح کرد: ولایت مداری، همسرداری ، تربیت فرزند، بعد عبادی و حجاب حضرت زهرا(سلام الله علیها) از ویژگی های بارز در زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بروجن خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما تبعیت از آن حضرت زهرا علیه السلام است و باید تا سر حد جان از حریم ولایت و امامت دفاع نماییم و گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشیم .

این مقام مسئول در ادامه جمله ای را از حضرت آیت الله حسن زاده آملی بیان کرد که فرمودند: امروز باید گوش  ما به دهان رهبر معظم انقلاب باشد چونکه گوش  ایشان به دهان حضرت ولی عصر علیه السلام می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن در پایان سخنان خود قدردانی از همه نعمت های الهی خصوصاٌ نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه را وظیفه همگان دانستد و مصداق این سپاسگزاری را تبعیت عملی از گفتمان حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری دانستند.

گفتنی است مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن در پایان این مراسم از نمایشگاه شهید و شهادت (جلوه های ایثار) که به همت یکی از دانش آموزان این مدرسه برپا شده بود بازدید کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار