سردار فضلی گفت: تصمیم گرفته شده به جهت شهادت 2 هزار شهید شهرستان کرج، برای هر شهید 25 درخت در پادگان شهید کلهر کاشته شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۱۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی فضلی در مراسم افتتاح سالن چند منظوره 9 دی شهید بحیرایی و درختکاری که صبح امروز در کرج برگزار شد به بیانات امام خمینی(ره) در جلسه ارائه گزارش رضایی فرمانده سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان توصیه کردند که به دشمن امان ندهید و در مقابل آن ایستادگی کنید.

کاشت 25 درخت به ازای هرشهید در پادگان کلهر/ شهید بابایی الگوی اردوهای راهیان نور

وی یادی از شهید عباس بابایی کرد و افزود: این شهید بزرگوار تا لحظات پایانی عمر خود گوش به فرمان امام(ره) بود به طوریکه با همسرش به حج نرفت و در نهایت نیز روز عید قربان به شهادت رسید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از این شهید بزرگوار در اردوهای راهیان نور الگو گرفته شد گفت: تصمیم گرفته شده به جهت شهادت 2 هزار شهید شهرستان کرج، برای هر شهید 25 درخت در پادگان شهید کلهر کاشته شود.

وی درختکاری را اقدامی مناسب در استان دانست و گفت: مدیرانی که برای درختکاری اقدام نکرده اند حتما این مهم را انجام دهند چراکه این مهم می تواند منبعی برای تنفس شهر کرج باشد.

سردار فضلی خطاب به خانواده ی شهدای مدافع حرم که در این آئین حضور داشتند، گفت: فرزندان شما در راه مجاهدت در راه خدا سبقت گرفتند به مقام والای شهادت رسیدند که البته مطمئناً هیچ گاه از معامله با خدا پشیمان نخواهند شد.


ارسال نظرات