کتاب جدیدی به قلم یک انقلاب ستیز رادیکال با مجوز ارشاد ...
کد خبر: ۸۶۴۸۷۳۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه


ایلنا خبرگزاری وابسته به جریان اصلاح طلبی و از حامیان دولت یازدهم در گزارشی از دریافت مجوز کتاب «و این حرمان مانایی ندارد» نوشته امیرحسین مصلی از سوی ارشاد خبر داد!

خبرگزاری کار ایران نوشت:« این کتاب شامل مجموعه یادداشت‌ها، مقالات و تحلیل‌های مطبوعاتی «امیرحسین مصلی» است که تماماً طی سال‌های ۸۹ تا ۹۳ در نشریات مختلف به قلم این روزنامه‌نگار به چاپ رسیده، مبنای این کتاب بر پایه آگاهی‌رسانی در جامعه و همچنین نقد اصحاب قدرت در دوره‌ای پر از اوج و حضیض استوار است تا گواهی باشد بر رسالت حرفه روزنامه‌نگاری در آن ایام.»

در پشت جلد این کتاب به نقل از یکی از یادداشت‌های مجموعه پیش رو آمده است: «... شب یلدا شب چله نشستن است تا سحر، شب دورهم نشینی در کنار عزیزان در راستای برنتافتن ظلمت و تنگ‌نظری، شبی که تفأل حضرت حافظ شب‌چراغ آگاهی می‌شود تا رهایی از سوز سرمای خزان، شبی که هرچند بلند است اما اختران محصور در سیاهی آسمان چشمک‌زنان شادباش صبح را سر می‌دهند با دستخوش امید به نم‌نمک دمیدن نور سپیده و رخت بستن سیاهی....»

لازم به ذکر است امیرحسین مصلی از فعالان رسانه‌ای حامی فتنه و همچنین از رونامه‌نگارانی است که با سایت ضد انقلاب «کلمه» همکاری دارد. نام وی در ذیل بیانیه‌ای که سال گذشته در حمایت از روزنامه‌ی هتاک و توقیف ‌شده‌ی مردم امروز منتشر شده بود قرار دارد! گفتنی است روزنامه‌ی«مردم امروز» در حالی که مسلمنان جهان در سرتاسر دنیا در اعتراض به کاریکاتور توهین آمیز مجله‌ی شارلی ابدو از پیامبر اسلام(ص) ، دست به تظاهرات می زدند به حمایت از این مجله پرداخت!!

ارسال نظرات