دومین کاروان سپاه امامت تبریز به مناطق جنوب اعزام می شود

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه امامت تبریز از اعزام دومین کاروان راهیان نور این ناحیه با 10اتوبوس در 24 اسفند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۳۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رضا عبداله زاده با بیان اینکه این اردو در حقیقت حج معرفتی و بصیرتی نسل جوان انقلابی در کشورمان به شمار می رود، گفت: 420 نفر از بسیجیان سپاه امامت تبریز در این اردو به صورت خانوادگی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.

وی آشنایی با رشادت ها و انتقال روحیه شهادت طلبی و ایثار را از مهمترین اهداف این اردو عنوان کرد و افزود: حضور در مناطق عملیاتی در واقع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بهترین فرصتی است که انسان بتواند از نزدیک دفاع مقدس را لمس کند و وظیفه سنگین خود را در دفاع از اهداف پاک شهدا به عینه درک کند.

عبداله زاده اظهار کرد: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی کشور به خصوص جنوب کشور موجب پیوند نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس شده و این پیوند اجازه نمی دهد کوچکترین تحریفی در دفاع مقدس بوجود بیاید.

وی بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا، برگزاری زیارت عاشورا در یادمان طلائیه و بازدید از رزمایش شبانه دفاع مقدس و برگزاری مسابقه های فرهنگی و دلنوشته را از برنامه های دیگر این اردو برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه امامت تبریز خاطرنشان کرد: بسیجیان در بازگشت از این اردو نیز با حضور در حرم حضرت معصومه(س) و جمکران این اماکن مقدس را زیارت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار