استاندار لرستان:

راهیان نور پل ارتباطی بین جوانان و حماسه سازان 8 سال دفاع است

استاندار لرستان گفت: راهیان نور پل ارتباطی بین جوانان و حماسه سازان 8 سال دفاع است.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۴۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی استان لرستان که به طور همزمان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در استانداری برگزار شد، گفت: اردوهای راهیان نور پل ارتباطی بین مردم و جوانان و حماسه سازان دیروز در هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی به نقش موثر اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت اشاره کرد و افزود: مهمترین عامل اقتدار ایران اسلامی فرهنگ جهاد و شهادت است؛ از این رو باید این فرهنگ را به نسل جوان منتقل کنیم.

استاندار لرستان بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت های استا برای افزایش اثرگذاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد و گفت: سپاه تنها نهاد در رابطه با اعزام کاروانهای راهیان نور نیست؛ از این رو تمام دستگاههای اجرایی باید همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

بازوند ادامه داد: ضرورت دارد که فرمانداران در شهرستانهای مختلف جلسات مختص به اردوهای راهیان نور را به منظور انجام برنامه ریزی های لازم برگزار کنند.

استاندار لرستان در ادامه به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی در سطح مناطق محروم اشاره کرد و گفت: با توجه به تهدیدات فرهنگی امروز به برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی که جزو فعالیت های فرهنگی محسوب می شوند، نیازمندیم.

بازوند با بیان اینکه اردوهای جهادی یک بسته کامل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند افزود: این اردوها علاوه بر ترویج فرهنگ کار و تلاش و افزایش مشارکت مردم در عرصه اقتصاد، موجب تقویت خودباوری در مناطق محروم می شوند.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ گاه از فرهنگ کار جهادی غافل شویم؛ چرا که فرهنگ کار جهادی در کشورمان همواره موثر بوده است اظهار کرد: اردوهای جهادی می توانند بستر ساز تحقق اقتصاد مقاومتی شوند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار