معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان گفت: 10 هزار نفر از مردم لرستان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۵۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، پازدار امروز در جلسه ستاد اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی که با حضور روسای دانشگاهها و دیگر مسئولان استان در استانداری برگزار شد، گفت: از 25 اسفند تا نیمه دوم فروردین سال آینده در مجموع 10 هزار نفر از مردم استان لرستان در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه طی امسال بیش از هزار ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاههای لرستان به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند گفت: تعهد استان لرستان در این رابطه دو هزار و ۵۰۰ نفر بوده که این تعداد به مرز سه هزار نفر خواهد رسید.

سرهنگ پازدار بر لزوم همکاری دستگاههای اجرایی استان در رابطه با اعزام کاروان های راهیان نور تصریح کرد: در این راستا علوم پزشکی لرستان آمبولانس، داروی مورد نیاز، پزشک و پرستار در اختیار این کاروان ها قرار دهد.

وی همچنین بر لزوم انعکاس اخبار گزارش های اردوهای راهیان نور به صورت مستمر ادامه داد: همچنین جهاد کشاورزی استان نیز اقدام به ایجاد دو ایستگاه صلواتی در مسیر کاروان های راهیان نور کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر لزوم فضا سازی مناسب در مسیر اردوهای راهیان نوز لرستان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نصب تصاویر شهدای شاخص استان تاکید کرد عنوان کرد: همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به تامین اقلام تغذیه ای، تبلیغات اسلامی تامین روحانی، ارشاد اسلامی بسته های فرهنگی و... اقدام کند
ارسال نظرات