مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: برای مقابله با دشمن و حل مشکلات اجتماعی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب شجره طیبه بسیج مستضعفین هستیم.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۵۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری از خراسان رضوی، عابدین عابدی مقدم  ظهر امروز در نشست فرماندهان بسیج ادارات شهید رجایی خراسان رضوی که در سالن شهید هاشمی نژاد بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله واعظ طبسی تصریح کرد: بی شک زمان بسیاری به طول می انجامد که به ابعاد شخصیتی این عالم مجاهد پی ببریم.
 
وی افزود: این عالم مبارز از بیشترین سوابق مقاومتی در دوران ستمشاهی در زندان‌های قبل از انقلاب برخوردار بود و در هیچ جا از آرمان‌ها و مقاومت خود دست نکشید.

عابدی مقدم با اشاره به ضرورت فعالیت های فرهنگی در جامعه گفت: اگر بتوان جامعه را در سه جهت دین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه فرهنگ بسیج به پیش برد، شک نباید داشت که مشکلات اجتماعی جامعه به مرور حل و فصل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که مردم با دین و آرمان‌های خود احساس نزدیکی بیشتری کنند، سلامتی در بستر جامعه رشد پیدا می‌کند و بر همین اساس برای مقابله با دشمن نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب شجره طیبه بسیج مستضعفین هستیم و به طور قطع اگر روحیه ایثار و شهادت در جامعه جاری باشد شک نباید کرد که دشمن به زانو درمی‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تنها میراثی که می تواند دین و روحیه مبارزاتی را تکمیل کند ساختار بسیج دانست و افزود: امروز دشمن باید بداند که مردم و مسئولین ما در دل خود از دشمن نمی هراسند و بر همین اساس این روحیه نهراسیدن را باید بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب در دل های خود پرورش دهیم.

وی با اشاره به نزدیکی ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شهادت آرزوی انبیاء، اولیاء و ائمه اطهار و تمامی جامعه بزرگر ایثارگری است لذا روز شهدا باید متفاوت از هر روز باشد، باید هر طور که می توانیم این روز را به بهترین شکل گرامی بداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها