به همت بسیج دانشجویی زنجان؛

اختتامیه سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم در زنجان برگزار شد+عکس

با حضور دکترحسن عباسی و بیش از هزار نفر از دانشجویان و تجلیل از نفرات برگزیده، سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم به همت بسیج دانشجویی استان زنجان به کار خود پایان داد
کد خبر: ۸۶۴۸۷۸۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی افسران جنگ نرم عصر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر دانشگاه زنجان با حضور پرشور دانشجویان، مسئولان دانشگاهی و مسولان برگزار کننده این جشنواره برگزار شد.

این جشنواره که به همت قرارگاه سایبری ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان و با محوریت فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های شبکه اجتماعی از اوایل تابستان سال جاری فراخوان آن اعلام شده بود، امروز با معرفی برترین‌های خود در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

در آغاز این جلسه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با تشریح موضوعات جشنواره از مسولان برگزاری این جشنواره بزرگ و همچنین سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان و داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تقدیر کرد.

امین بیات همچنین از قرارگاه شباب سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و معاونت فرهنگی دانشگاه علامه تهران قدردانی و سطح برگزاری این مراسم را با 189 مقاله رسیده به بسیار خوب توصیف کرد.

گفتنی است، سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم که با استقبال پرشور دانشجویان از سراسر کشور کار خود را آغاز کرده بود در موضوعات شبکه‌های اجتماعی اصلی‌ترین ابزار ناتوی فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم، تاثیر شبکه‌های اجتماعی در خانواده و از دست دادن دوستان، آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، چالش‌های امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه ای، تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی، روش‌های ترویج سبک زندگی صحیح در شبکه‌های اجتماعی، نحوه تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی در شبکه های اجتماعی مجازی، نحوه تبیین بیداری اسلامی در شبکه،های اجتماعی مجازی، نحوه شکوفه پروری درخت ایثار و شهادت در بین دانشجویان با ابزار شبکه‌های اجتماعی مجازی برگزار شد.

در انتهای مراسم نیز از برترین‌ها در بخش‌های انیمیشن، کاریکاتور، پوستر، فیلم کوتاه و مقاله با اهدای جوایزی تجلیل و قدردانی و از کتاب چکیده مطالب ارسالی که توسط دانشگاه علامه طباطبایی تهران به چاپ رسیده بود، رونمایی شد.


photo_2016-03-07_20-57-17.jpg
photo_2016-03-07_20-57-23.jpg
photo_2016-03-07_20-57-26.jpg

end.jpgend2.jpg
end3.jpg
end4.jpg


ارسال نظرات