خبرگزاری بسیج: مدیرکل روابط‌ عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به حضور تبریز در نمايشگاه بين المللي گردشگري برلين خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاه برلین، نقطه عطفی در رویکردهای چشم‌انداز تبریز 2018خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۰۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی در حاشیه گشایش نمایشگاه اظهار داشت: پنجاهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري برلين (ITB) با شركت ١٨٥ كشور جهان آغاز به کار کرده و از این رو، زمینه ارزشمندی برای توسعه اهداف گردشگری تبریز فراهم آمده است.

وی از نمایشگاه برلین (ITB) به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه گردشگری یاد کرد و افزود: غرفه پايتخت گردشگري كشورهاي اسلامي در سال ٢٠١٨ ميلادی، يكي از نقاط پر بازديد نمايشگاه ITB برلين است كه به همت شهرداري كلان شهر تبريز و با مشاركت اداره كل روابط عمومي و بين الملل، سازمان زيباسازي و سازمان توسعه گردشگري شهرداري تبريز در يكي از فضاهاي زيباي نمايشگاه بين المللي برلين بر پا شده است.

عمادی بر لزوم استفاده از فرصت حضور در نمایشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های گردشگری نیازمند توسعه ارتباطات بین‌شهری است؛ از این رو علاوه بر حضور در مناسبات اجتماعی و گردشگری، باید زمینه میزبانی نمایشگاه‌های تخصصی را نیز فراهم کنیم.

ارسال نظرات