فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر گفت: ماموران پليس اين شهرستان، سارق ۸۰ طوق پرنده تزئيني به ارزش ۴۰۰ ميليون ريال را شناسايي و دستگير کردند.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۱۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ سرهنگ حسین ثقفی در تشریح این خبراظهار داشت : با مراجعه فردی مالباخته به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر سرقت ۸۰ طوق پرنده تزئینی گران قیمت از منزلش، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس، مشخص شد که در روزهای گذشته چندین خریدار پرنده به مالباخته مراجعه کرده و از محل نگهداری پرنده ها بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت : با توجه به اطلاعاتی که مالباخته از خریداران در اختیار ماموران قرار داد، کارآگاهان پلیس نسبت به بررسی سوابق کیفری این افراد اقدام کرده و متوجه شدند یکی از این خریداران دارای سابقه کیفری سرقت است.

ثقفی تصریح کرد : ماموران پلیس به محل سکونت فرد موردنظر مراجعه و اطلاع حاصل پیدا کردند که متهم به یکی از استان های همجوار متواری شده است.

این مسئول ضمن اشاره به اخذ نیابت قضائی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به محل موردنظر عزیمت و متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی انجام شده ۸۰ طوق پرنده تزئینی سرقتی را نیز کشف و به همراه سارق به شهرستان اشکذر منتقل کردند.

وی خاطر نشان ساخت : متهم ۳۰ ساله که دارای سابقه کیفری سرقت و همچنین اعتیاد به موادمخدر می باشد در بازجویی های فنی و پلیسی به سرقت پرنده های تزئینی از منزل مالباخته اعتراف کرد.

ثقفی ارزش پرنده های سرقتی را ۴۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: پرنده های سرقتی از نوع طوطی و همچنین مرغ مینا است که با دستور مقام قضائی به مالباخته تحویل داده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: جلوگیری از ورود افراد ناشناس به داخل منزل و همچنین نصب دستگاه های دزدگیر از جمله نکاتی است که همواره پلیس آن را به مردم تاکید و سفارش می کند و رعایت آنها از وقوع از بسیاری از سرقت ها پیشگیری خواهد کرد.


ارسال نظرات