خبرهای داغ:
یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه 2 هزار کیلومتر راه آمدید تا به این منطقه رسیدید گفت: منطقه طلاییه منطقه جنگ معنوی است و این زمین شاهد جانفشانی های شهدا و رزمندگان ما در جنگ بوده و در این منطقه دو پیام از سوی رهبر اسلام و رهبر کفر صادر شده است .
کد خبر: ۸۶۴۸۹۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین یزدان پناه راوی و یادگار دوران دفاع مقدس در جمع کاروان راهیان نور از شهرستان قاین در منطقه طلاییه با بیان اینکه نمی دانم با چه ادبیاتی در وصف این مناطق سخن بگویم اظهار داشت: اینجا که حضور دارید مقرر حضرت ابوالفضل نام دارد.

وی عنوان کرد: در این مکان رزمندگان ما در فشار و تنگاه قرار داشتند، اینجا خیلی شهید دادیم، فرماندهان مانده بودند چه کار کنند و دشمن همه جوره ما را محاصره کرده بود که ناچار از امام دستور گرفتیم.

جانباز دفاع مقدس افزود: هنگامی که از امام کسب تکلیف شد همه فهمیدند که اگر بمانند شهید می شوند اما ماندند و عقب نشینی نکردند، وصف آن روزگار از شب عاشورا که بر یاران صدیق امام حسین(ع) گذشت کمتر نیست.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما از یاران مولا و سرور خود ابا عبدالله جا نماندند و همه شهید شدند گفت: وقتی که برگشتیم تا جنازه ها را جمع کنیم در کنار پیکر شهیدی کاغذ و قلمی بود که بر روی آن نوشته بود "امام، ما به فرمان شما عمل کردیم وحسینی وار جنگیدیم؛ وعده ما در قیامت که ما را شفاعت کنید".

طلاییه، منطقه جنگ معنوی است/ اصابت یک میلیون گلوله سنگین بر زمین طلاییه

یزدان پناه یادآور شد: برای تفحص شهدا به ابوالفضل عباس متوسل شدیم که همان اول دو شهید را با نام عباس و ابوالفضل یافتیم. اینها را باید بگوییم که این مکان را به نام سردار بی دست سید الشهدا(ع) نام نهادند.

وی ادامه داد: در سال 82 برای تفحص شهدا با حکم ماموریت آمدیم و یک اتوبوس خانم به منطقه آمدند ناگهان یک خانم از اتوبوس پیاده شد و به سمت سنگری که استخوان ها را در آن جمع کرده بودیم رفت و تکه استخوانی را برداشت و گریه می کرد که این فرزند من است، می خواهم با خودم ببرم .

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه با مسئولین شهرستان آنها صحبت کردیم مشخص شد که واقعا ایشان مادر همان شهید بودند گفت: شهید زنده است و اینگونه مادرش را صدا می زند . معجزات زیادی در این منطقه مشاهده کردیم که اینها تنها بخشی از آن است.

طلاییه، منطقه جنگ معنوی است/ اصابت یک میلیون گلوله سنگین بر زمین طلاییه

یزدان پناه خاطرنشان کرد: توصیه من به شما این است که قدر خودتان را بدانید و برای نعمت سلامتی و امنیتی که دارید و امروز در دانشگاه ها درس می خوانید یا هر مسئولیتی که دارید به برکت خون شهدا و جانفشانی های آنان است.

وی با بیان اینکه حاجات خودت را با نیت خالص از خدا بخواهید و به شهدا متوسل شوید افزود: اینجا خون های زیادی بر زمین ریخته شده و همانگونه که ارزش کربلا به شهداست؛ ارزش مناطق عملیاتی دفاع مقدس نیز به خاطر رشادت ها و جانفشانی های شهداست و اینکه زیر خاک این منطقه استخوان های شهدا است.

طلاییه، منطقه جنگ معنوی است/ اصابت یک میلیون گلوله سنگین بر زمین طلاییه

جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه 2 هزار کیلومتر راه آمدید تا به این منطقه رسیدید گفت: منطقه طلاییه منطقه جنگ معنوی است و این زمین شاهد جانفشانی های شهدا و رزمندگان ما در جنگ بوده و در این منطقه دو پیام از سوی رهبر اسلام و رهبر کفر صادر شده است .

یزدان پناه یادآور شد: در روایتی داریم که در هر متر مکعب این منطقه 4 گلوله سنگین بر زمین خورده است و در مجموع یک میلیون گلوله سنگین در اینجا بر زمین اصابت کرده است.

طلاییه، منطقه جنگ معنوی است/ اصابت یک میلیون گلوله سنگین بر زمین طلاییه


انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها