خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: دانشجویان بسیجی جلفا با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام امت و تجدید بیعت با ولایت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزم شدند.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۷۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه جلفا در آیین بدرقه کاروان راهیان نور بسیج داشجویی این شهرستان، با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس، گفت: راهیان نور پیوند دهنده نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت است.

احمد تقی پور افزود: راهیان نور خوشبختانه هر سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود و این امر نشان دهنده آن است که امروز نسل جدید تشنه اندیشه های شهداست و مسئولان و راویان اردوهای راهیان نور، باید به این مسئله بیش از همه اهمیت بدهند.

وی بیان کرد: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهداست و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی که حاصل تقدیم هزاران شهید گلگون‌ کفن است، تنها با تبعیت محض از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر اهداف نورانی و آموزه‌های شهدا امکان‌پذیر خواهد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهدا با پیروی از مکتب امام حسین(ع) برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خالصانه در مسیر شهادت طلبی حرکت و نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر، تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز و تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی را از اهداف راهیان نور عنوان کرد.

راهیان نور بسیج دانشجویی با حضور 90 نفر از دانشجویان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند که از یادمان های فتح المبین، شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه و اروند کنار بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها