فرماندار نیر:

راه‌های روستایی در نیر بهسازی می‌شود

سال آینده در حوزه راه روستایی شهرستان اعم از شن ریزی و آسفالت ریزی اقدامات ارزشمندی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۰۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی طی یک سفر نیم روزه به بخش کورائیم از توابع شهرستان نیر از نزدیک با تعدادی از اهالی کورائیم دیدار و به مشکلات و موارد مطرح شده توسط اهالی رسیدگی کرد.

 

در این دیدار که در بخشداری کورائیم انجام شد؛ مدیران و روسای ادارات کمیته امداد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، رئیس صندوق کارآفرینی امید و از مسئولان بخش کورائیم، شهردار، آموزش و پرورش و بخشدار کورائیم حضور داشتند؛ تعداد 25 نفر از اهالی طی ملاقات حضوری به طرح مشکلات خود و روستای محل زندگی خود پرداختند.

 

عمده موارد و مشکلات مطرح شده در بخش کورائیم توسط اهالی در خصوص آب شرب، راه روستایی، اجرا یا بازنگری طرح هادی، اجرای سد معیشتی، گازرسانی، نبود پوشش آنتن تلفن همراه و قطعی خطوط ارتباطی تلفن ثابت، درخواست مساعدت مالی برای مشاغل خانگی و طرح های خوداشتغالی و کمک به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بود که با بررسی و رسیدگی فرماندار و مسئولان بخش و شهرستان، در خصوص رفع مشکلات اهالی قول مساعد داده شد.

 

در ادامه این سفر، فرماندار نیر طی بازدید از راه روستای خادملو از توابع بخش کورائیم گفت: در سال آینده و با شروع فصل کاری در حوزه راه روستایی شهرستان اعم از شن ریزی و آسفالت ریزی اقدامات ارزشمندی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات