مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل:
نانوایی‌های استان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی نه تنها تعطیل نیستند بلکه تعدادی از آنها به صورت شبانه‌روزی اقدام به پخت و تامین نان مورد نیاز مسافران، گردشگران و شهروندان می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۰۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، علی نوبخت مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در جلسه ستاد تنظیم و کنترل بازار شهرستان نیر گفت: نانوایی های استان در ایام تعطیلات نوروزی نه تنها تعطیل نیستند بلکه تعدادی از آنها به صورت شبانه روزی اقدام به پخت و تامین نان مورد نیاز مسافران، گردشگران و شهروندان می کنند.

 

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد مرغوب نانوایان نداریم، بیان کرد: تعدادی از کارخانه های آردسازی نیز فعالیت خود را پس از سپری شدن دو سه روز تعطیلات اول عید آغاز می کنند تا در خدمت نانوایان برای تامین آرد مورد نیاز باشند.

 

نوبخت ادامه داد: سهمیه دهه اول فروردین بین نانوایی ها توزیع شده و ما مشکلی را در تأمین آرد مورد نیاز نداریم.

 

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به شهرهای اردبیل، نیر، سرعین، مشگین شهر و دیگر مناطق، تلاش بر این است تا بتوانیم یک فعالیت مناسب و مطلوب را شاهد باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه ما می خواهیم با پخت نان سالم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم، اظهار کرد: خوشبختانه این ایام با اجرای طرح پایلوت کیفی سازی نان و طرح درجه بندی واحدهای نانوایی مقارن شده است.

 

نوبخت تشریح کرد: ترتیبی اتخاذ شده که واحدهای نانوایی منتخب در مسیرهای اصلی و پرتردد قرار داشته باشند و حتی الامکان واحدهای خبازی نمونه هر شهرستان انتخاب شوند.

 

وی در ادامه از خرید 170 تن شکر خبر داد و گفت : برای تنظیم بازار با معرفی جهادکشاورزی 170 تن شکر خریداری شده و در اختیار عاملین قرار خواهد گرفت.

 

در این جلسه مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیرهم از توزیع میوه شب عید خبر داد و گفت: در پنج نقطه شهر میوه شب عید از  25 اسفند توزیع خواهد شد.

 

وی به حضور گشت های تلفیقی در ایام نوروز اشاره کرد و اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 844 مورد از اصناف بازرسی صورت گرفته که در این خصوص 227 مورد تخلف کشف و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند .

ارسال نظرات