بخشی نگری در کارها آفت پیشرفت جامعه بوده و همه کارها برای پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه موظف به تعامل و همکاری هستند.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۱۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام  صفر یوسف‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار کرد: سیاست زدگی و سیاست بازی در بین مسئولان نظام هیچ جایگاهی ندارد و مشکلات و مسائل مردم و جامعه به حدی است که فرصتی برای این چنین کارها وجود ندارد.

 

امام جمعه شهرستان نمین گفت: اصطلاحات، اعتدال و اصولگرایی برای برخی افراد صرفاً جهت تامین منافع خود است و هر حزب و جناحی پیروز انتخابات باشد خود را از آن طیف عنوان می کند.

 

وی افزود: هیچ گاه خطایی متوجه مردم جامعه نمی شود مگر آنکه خواص آن جامعه در حرکت در مسیر اصلی، دچار لغزش لغزش شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وضعیت فضاسازی مرکز شهرستان و برنامه های آن در شأن و خور ایام فاطمیه نبوده و باید شوراها، شهرداری ها و  دهیاری ها در این راستای اقدامات موثر تری انجام دهند.

 

وی افزود: از سال آینده پنج شنبه هر هفته جلسه ای با عنوان " اخلاق مدیران" با حضور تمامی مدیران و روسای شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

 

*کسب جایگاه برتر برگزاری انتخابات توسط نمین

فرماندار نمین نیز در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از برگزاری انتخابات اظهار کرد: طبق ارزیابی های اولیه صورت گرفته از استان حوزه انتخابیه نمین جایگاه برتر را در برگزاری انتخابات به خود اختصاص داده است.

 

فرهاد عبدالعلی پور گفت: انتخابات در سطح شهرستان نمین با همکاری یک هزار و 500 نفر و با هزینه کرد 200 میلیون ریالی برگزار شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تعیین میزان اعتبار مصوبات شورای فرهنگ عمومی و محل تامین آن شد.

 

فرماندار نمین با اشاره به واگذاری ریاست کمیته برگزاری جشن بزرگ انقلاب به شهرداری نمین در جلسه پیشین شورا بیان کرد: در حال حاضر تک ریالی در حساب شهرداری نمین وجود ندارد و شهردار برای جذب اعتبار به تهران رفته است.

ارسال نظرات