معابر شهری زنجان در آستانه سال جدید پاکسازی و جداول شهری رنگ آمیزی می شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۲۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: شهرداری زنجان کار نظافت و زیباسازی بصری شهر از جمله شستشوی اتوبوس‌ها و معابر عمومی را آغاز کرده است.

غلامحسن احمدی افزود: در آستانه نوروز و با توجه به خانه تکانی‌های این ایام زباله‌های شهری زنجان افزایش قابل توجه پیدا کرده است.

وی د رادامه اظهار داشت: شهرداری زنجان علاوه بر جمع‌آوری این زباله‌ها، نخاله‌ها و دیگر مواد زائد انباشته در سطح شهر را هم جمع‌آوری می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: بوستان‌های شهر زنجان هم به لحاظ سرویس‌های بهداشتی و سایر تجهیزات بازسازی می‌شوند.

احمدی به رنگ آمیزی جداول شهری اشاره و اضافه کرد: طی مدت زمان باقیمانده تا پایان سال عیب و نواقص موجود در این سرویس‌ها رفع می‌شود.

وی تعداد سرویس‌های بهداشتی موجود در شهر زنجان را حدود 20 چشمه اعلام کرد و گفت: به این تعداد باید 6 چشمه سرویس بهداشتی موجود در بازار شهر زنجان را هم اضافه کرد که توسط هیئت امنای بازار و در قبال تامین هزینه نگهداری آن توسط شهرداری برای استفاده توسط مردم باز می‌مانند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان مناسب سازی فضای شهری را از برنامه‌های شهرداری برای ایام نوروز دانست و تاکید کرد: در این راستا کاشت درخت هم در سطح شهر آغاز شده که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 4 هزار درخت در خیابان‌ها و معابر شهری زنجان غرس می‌شود.

ارسال نظرات