نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت 62 درصدی ملت ایران در انتخابات بیانگر اقتدار نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان مشارکت 62 درصدی ملت ایران در انتخابات را بیانگر اقتدار نظام دانست.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۴۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در شورای اداری استان لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: مشارکت 62 درصدی ملت ایران در انتخابات آن هم در شرایطی که هنوز آثار تحریم ها باقی است و مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست به گریبان هستند بیانگر اقتدار نظام و وجود مردم سالاری دینی در کشورمان است.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا نمی توانیم مشابه عظمت مردم کشورمان را ببینیم افزود: انتخابات در شرایطی برگزار شد که دشمن با تبلیغات روانی و همچنین تهدید امنیتی طی چند ماه پیش از انتخابات تلاش کرد که مردم را از آمدن به پای صندوق های رای منصرف کند؛ اما در رسیدن به این هدف شکست خورد و انتخابات در امنیت و با دقت برگزار شد و این جای شکرگذاری دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حفظ وحدت و همدلی، پیشرفت و ولایتمداری را از هر چیزی برای استان ضروری تر دانست و گفت: باید به دور از هرگونه زیاده خواهی در راستای حفظ وحدت در استان تلاش شود.

میرعمادی ادامه داد: کسی که در استان برای پیشرفت قدمی برمی دارد اگر نمی توانیم کمکش کنیم حداقل باید قدردان او باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت فاطمه بهترین الگو در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی برای همه ما و به ویژه زنان عالم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حفظ وحدت امت اسلامی در عین حق طلبی و بصیرت، هوشیاری و آگاهی از ویژگی های زندگی سیاسی حضرت فاطمه (س) محسوب می شوند.


ارسال نظرات