خبرهای داغ:
نخستین مسابقه رباتیک است که به صورت کشوری در گرگان برگزار می‎شود و امروز بیش از 120 تیم در این مسابقات شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۵۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، نصر الله کشیری صبح امروز در آیین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات کشوری رباتیک که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شاخصه‎های ساختارها و تکنولوژی هزار سوم هوشمندی است.

وی با بیان اینکه سال 1350 نخستین مسابقه هوش مصنوعی برگزار شده است، گفت: این روزها این مسابقات بسیار متفاوت نسبت به دهه 50 است و امروز خلاقیت، یادگیری و رفتارهای مشابه در سیستم هوش مصنوعی امروزی ملموس است.

رئیس آموزش و پرورش گرگان یادآور شد: همه مدل‎های هوش مصنوعی به سمتی می‎رود که تشابهه زیادی با انسان داشته باشد و این یکی از آرمان مسابقات هوش مصنوعی است.

کشیری خاطرنشان کرد: امروز در مبحث کارآفرینی باید نیاز سنجی کنیم و باید با دانش، مهارت و تفکر خلاقانه باید نیازهای مخاطب را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه ایده ها و اختراعات شاید امروز آرمان و آرزوی ما باشد اما روزی نیاز بشر خواهد شد، گفت: امیدواریم با تلاش و خلاقیت در این مسابقات بتوانیم در مسیر تحقق آرمان‎ها و رویاهای بشری گام برداریم.

گفتنی است این مسابقات نخستین مسابقه رباتیک است که به صورت کشوری در گرگان برگزار می‎شود و امروز بیش از 120  تیم در این مسابقات شرکت کردند.

اختتامیه این دوره از مسابقات روز 21 اسفند ماه ساعت 17 بعدظهر برگزار خواهد شد و از نفرات برگزیده با هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها