خبرهای داغ:
مدرس حوزه و دانشگاه؛

برخی نسبت به حرکت معنوی راهیان نور از ما خورده می‎گیرند

مدرس حوزه و دانشگاه برخی نسبت به حرکت معنوی راهیان نور از ما خورده می‎گیرند، گفت: راهیان نور تغذیه معنوی است که تداوم و تحقق راه شهدا را میسر می‎کند.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۶۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید زهرا حسینی جبلدی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای زن استان گلستان اظهار کرد: امروز ما باید اهمیت و جایگاه شهدا را درک کنیم و امروز باید جامعه نسبت به شهدا وظایف خود را به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه افزایش معرفت و بندگی خدا از توسلاتی است که امروز جامعه باید از شهدا بلطبد، تصریح کرد: اسلام و انقلاب یک جریان است و اگر آلودگی ظاهری داشته باشد ما آرمان‎های اسلام و انقلاب را پس می‎زنیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: باید با بصیرت به اهداف اسلام و انقلاب آشنا شویم و بر این اساس است که مقام معظم رهبری بصیرت را امروز مورد تاکید قرار دادند و در برابر مسیر انقلاب اسلامی مسئله نفوذ را بارها و بارها تاکید کردند.

حسینی با بیان اینکه ما با شفاف سازی و بصیرت افزایی بین مردم باید مسیر انقلاب اسلامی را هموار کنیم، گفت: علت اینکه امروز جوانان از آرمان‎های انقلاب و شهدا گریزان هستند این است که تبلیغ ما در معرفی شهدا مثمر ثمر نبوده است و زیباسازی مفاعیم شهدا در دستور کارهای فرهنگی ما قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه مسئولیت افرادی که امروز در مسیر تحقق آرمان‎های شهدا فعالیت می‎کنند سنگین‎ است، یادآور شد: ما به عنوان کارشناس مذهبی باید مفاهیم شهدا را باید زیبا جلوه دهیم و قداست شهدا را از دوران کودکی به نسل آینده معرفی کنیم.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه برخی از افراد نسبت به راهیان نور و این حرکت معنوی خورده می‎گیرند، خاطرنشان کرد: راهیان نور تغذیه معنوی است که تداوم و تحقق راه شهدا را میسر می‎کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار