رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

پیش‌بینی ۶ هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه‌گذاری در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از پیش بینی شش هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه گذاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۷۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رضا صفی خانی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به عملکرد حوزه صنعت و معدن استان طی امسال اظهار داشت: در مجموع بیش از شش هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه گذاری در استان لرستان پیش بینی و آماده شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی لاستیک سازی لرستان با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی عنوان کرد: تعداد فرصت های شغلی که با بهره برداری از این کارخانه در استان ایجاد می شود هزار و ۲۰۰ نفر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به احداث پتروشیمی کوهدشت در زمینی به مساحت ۸۲ هکتار بیان داشت: ایجاد کارخانه سیمان پلدختر، سیمان سفید دورود با ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، رفع مشکلات مجتمع فولاد ازنا و ... را از دیگر اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا در لرستان بوده است.

صفی خانی همچنین به ظرفیتهای معدنی لرستان و همچنین اقدامات صورت گرفته برای شکوفایی آنها اشاره کرد و گفت: شناسایی مواد معدن، پهنه های معدنی جدید و همچنین مطالعات اکتشافی پهنه های معدنی از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

وی از سرمایه گذاری سه هولدینگ بزرگ در حوزه معدن لرستان خبر داد و تصریح کرد: همچنین ثبت ۱۴ پهنه معدنی در لرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از رشد ۹۳ درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی در لرستان خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۱۰۳ میلیون دلار کالا از استان لرستان طی امسال صادر شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار