رئیس شورای سیاست گذاری ورزش ستاد نیروهای مسلح مطرح کرد؛

تشکیل پایگاه‌های استعدادیابی در حوزه ورزش بسیج

رئیس شورای سیاست گذاری ورزش ستاد نیروهای مسلح گفت: امسال در حوزه ورزش بسیج تشکیل پایگاه های استعداد یابی انجام شده است.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۳۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، میرمحمدحسن باقری رئیس شورای سیاست گذاری ورزش ستاد نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک سیزم که در سالن عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: حاصل تلاش های تربیت بدنی نیروهای مسلح مدال آوری قهرمانان در مسابقات المپیک سیزم است و اولین دستاورد ما در تربیت بدنی نیروهای مسلح اجرای میثاق اخلاق در ورزش است.

وی با اشاره به اینکه اولین خواسته ما از مسئولین ورزشی و مربیان برپایی اخلاق در ورزش و حفظ ارزش ها است، عنوان کرد: در نیروهای مسلح که حافظان ارزش ها هستند، اخلاق از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مسئولیت مهم و سنگین دیگری که بر عهده تربیت بدنی نیروهای مسلح است آمادگی جسمانی ورزشکاران و سربازان و کارکنان نیروهای مسلح است.

رئیس شورای سیاست گذاری ورزش ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط عادی افراد هشت سال در روز فعالیت می کنند اما در نیروهای مسلح نیروها 24 ساعته باید آماده باشند، تصریح کرد: ما سالانه 450 هزار نفر سرباز جذب می کنیم که باید ورزش را برای آن ها نهادینه کنیم تا امری عادی در زندگی روزمره آن ها شود.

وی با اشاره به تاکید ورزش در بسیج و کارکنان وظیفه اظهار داشت: وظیفه ما توسعه فرهنگ در ورزش است و ما امسال توانستیم در حوزه بسیج پایگاه های استعدادیابی را تشکیل دهیم و فعالیت های زیادی در حوزه ورزش بسیج انجام شده است.

باقری تصریح کرد: در سال جاری دستورالعمل راهپیمایی و کوهپیمایی را تصویب نمودیم و همچنان تا هدف مورد نظر فاصله داریم. ما در سند راهبردی تربیت بدنی شرطی را برای فارغ التحصیلان نیروهای مسلح گذاشتیم که فارغ التحصیلان باید در یکی از رشته های رزمی و رشته شنا فعالیت داشته باشند.

ارسال نظرات