خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج خوزستان عنوان کرد

پيش‌بينی حضور 6 ميليون زائر در نقاط عملياتی خوزستان

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بيان اينكه پيش‌بینی می‌شود شش میلیون نفر زائر در اردوهای راهیان نور نوروز در استان حضور یابند، گفت: در حال حاضر با آماده‌سازي امكانات رفاهي و زيرساختي اردوگاه‌های مناطق عملیاتی استان آمادگی پذیرایی از شش تا هفت میلیون زائر را دارد.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۵۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،سروان نادر محمدمیسی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به اینکه اعزام سراسري اردوهای راهیان نور عمومی ویژه همه اقشار جامعه همزمان با روز ملی راهیان نور در 20 اسفندماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: فضاسازی زیارتگاه‌ها و یادمان‌های عملیاتی در استان خوزستان انجام گرفته است.
وی با بيان اينكه همه امکانات رفاهی و زیرساختی به منظور پذیرایی از زائران یادمان‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آماده شده است، افزود: در سال گذشته آمار اردوهای راهیان نور سراسر کشور 5 میلیون زائر بوده که نزدیک به 4 میلیون نفر آن در استان خوزستان حضور داشتند.
محمدميسي عنوان كرد: پيش‌بینی می‌شود شش میلیون نفر زائر در اردوهای راهیان نور نوروز در استان خوزستان حضور یابند و در حال حاضر با آماده‌سازي امكانات رفاهي و زيرساختي اردوگاه‌های مناطق عملیاتی استان آمادگی پذیرایی از شش تا هفت میلیون زائر را دارد.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ادامه داد: یادمان‌‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به سه محور شمالی، جنوبی و میانی تقسیم شده است که محور شمالی شامل نقاط عملیاتی دوکوهه، فکه، فتح‌المبین، محور جنوبی شامل شملچه، اروند، شهدای گمنام و بهشت شهدای خرمشهر و محور میانی شامل هویزه، دهلاویه، طلائیه و چذابه است.
وي عنوان کرد: همچنين افتتاحیه جشنواره ملي سرزمین نور فردا 20 اسفندماه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور سردار محمدرضا نقدی، رئیس بسیج مستضعفین برگزار می‌شود. این جشنواره از 20 تا 29 اسفند در این اردوگاه برقرار است که هر شب به برگزیدگان یک رشته از این جشنواره در سطح ملی جوایز تقدیم می‌شود. همچنین 25 اسفندماه جشنواره بین‌المللی باروت خیس نیز برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها