خبرهای داغ:
شامگاه پنجشنبه نخستین سالگرد شهادت جوان خرمشهری مدافع حرم "علی منیعات" در مسجد جامع خرمشهر و با حضور گسترده مردم قدرشناس این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۶۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،شامگاه پنجشنبه نخستین سالگرد شهادت جوان خرمشهری مدافع حرم «علی منیعات» با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی خرمشهر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

جمع کثیری از مردم، عشایر و مسئولان خرمشهری نیز با حضور در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای خرمشهر به مقام این شهید والامقام ادای احترام کردند.

علی منیعات جوان 29 ساله خرمشهری بود که در نخستین روزهای صدور فتوای جهاد توسط مرجعیت عراق برای دفاع از حریم عتبات عالیات به همراهی برادران دینی خود در عراق شتافت، وی در عراق به گردان‌های مقاومت موسوم به لوا ابوالفضل العباس (ع) پیوست و در میان هم‌رزمان به ابوالحسن الدراجی معروف بود.

منیعات در عملیات آزادسازی تکریت فرماندهی یکی از دسته‌های واکنش سریع و خط‌شکن را بر عهده داشت، پیش از ظهر 20 اسفندماه 93 در حین انجام عملیات پاک‌سازی شهر تکریب عراق براثر انفجار تله انفجاری کارگزاری شده توسط گروه‌های تروریستی تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرانجام شامگاه 24 اسفندماه پیکر شهید علی منیعات از تهران به فرودگاه بین‌المللی آبادان، سپس با حضور مردم آبادان و خرمشهر به زادگاه خود خرمشهر، پایتخت مقاومت منتقل شد و در روز 25اسفند در کنار گلزار شهدای این شهر و در کنار دیگر شهدای شاخص به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح جمعه 21 اسفندماه مراسم دیگری برای بزرگداشت این شهید والامقام در حسینیه حیدریه واقع در منطقه کوتشیخ توسط خانواده آن شهید برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها