خبرهای داغ:
مراسم چهلم شهادت پاسداران مدافع حرم سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم با حضور مسئولین استانی و عموم مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۶۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عصر امروز در مراسم چهلم شهادت پاسداران مدافع حرم سپاه علی بن ابی‌طالب قم گفت: شهادت یک رستگاری بزرگ است و هرکسی لیاقت رسیدن به آن را ندارد، به همین دلیل امروز در دورانی که در باغ شهادت به ظاهر بسته است هنوز سعاتمندانی وجود دارند که از این فیض بهره می‌برند.

وی شهادت را دارای بالاترین ثواب الهی دانست و ادامه داد: بر اساس روایات اهل بیت(ع)، بالاتر از هر کار نیکی، کار نیک دیگری وجود دارد که ارزشش بیشتر است اما هیچ کاری ارزشمندتر از شهادت و فدا کردن جان در راه اسلام و باورهای دینی نیست.

نماینده منتخب مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: بهترین مرگ به تعبیر روایات، شهادت در راه خداست چون تأثیر شهادت در جامعه به گونه‌ای است که همه بشریت مدیون شهدا هستند.

وی افزود: یکی از عوامل مهم پیشرفت یک جامعه وجود امنیت است و این امر فقط در سایه مبارزه با دشمنان به دست می‌آید.

در ادامه این مراسم رستم‌علی رفیعی مسئول اطلاعات و عملیات لشکر 17 علی بن ابی‌طالب قم گفت: شهادت آرزوی همه رزمندگان است و هرکسی که وارد میدان نبرد با دشمنان اسلام می‌شود از صمیم دل خواهان به شهادت رسیدن در راه خداست.

وی افزود: شهدای مدافع حرم به تعبیر مقام معظم رهبری امتیازهای ویژه‌ای دارند که قابل ستایش هستند و تنها یکی از آن امتیازات حفظ حریم اهل بیت(ع) در برابر دشمن بی‌دین و جنایتکار است به گونه‌ای که اگر این شهدای عزیز نبودند اکنون حرم‌های اهل بیت(ع) در سوریه و سامرا با خاک یکسان شده بودند و شیعیان باید برای تخریب آن مکان‌های ملکوتی سوگوار می‌شدند.

مسئول اطلاعات و عملیات لشکر 17 علی بن ابی‌طالب قم جلوگیری از رسیدن جنگ به مرزهای ایران را از دیگر ویژگی‌های مدافعان حرم برشمرد و گفت: این رزمندگان بزرگ با مبارزه در اوج غربت، دست دشمن را کیلومترها آن طرف‌تر از خاک جمهوری اسلامی کوتاه کردند وگرنه اکنون باید در همین استان‌های داخلی خودمان با گروه‌هایی همچون داعش می‌جنگیدیم.

بر اساس این گزارش، مراسم چهلم شهادت پاسداران مدافع حرم سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم عصر امروز با حضور جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، اعضای شورای شهر، مسئولین سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، مسئولین استانداری و شهرداری، پاسداران و بسیجیان در حسینیه امام خامنه‌ای برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها