خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: مسئولانی که راه شهدا را نشناخته و نسبت به آن کم توجه هستند باید شرمنده شهدا باشند.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۶۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسسیج خوزستان ،سردار محمود معین‌پور ظهر امروز در مراسم سومین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان ایذه با اشاره به اجر و پاداش برگزاری این همایشها اظهار داشت: برگزاری این یادوراه‌های شهدا سبب ایجاد ثواب اخروی و دنیوی برای هرکدام از افراد شرکت کننده و مسئول در آن خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر به دنبال سعادت در زندگی خود هستیم باید برای این برنامه‌ها  و یادشهدا گام برداریم گفت: افرادی که در این برنامه‌ها پیش قدم هستند و همکاری می‌کنند خادمان به شهدا و افراد مخالف این برنامه‌ها خائن به شهدا هستند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: افراد و مسئولانی که در راه غیر از راه شهدا گام گذاشته‌اند باید شرمنده شهدای والامقام باشند.

معین پور با بیان اینکه راه روح الله راه سیدالشهدا بود تصریح کرد: شهدای ما در طول 8 سال دفاع مقدس راه درست و روشنی را به ما نشان دادند که ما باید از این راه پیروی کنیم.

وی با اشاره به دشمنان دین خدا و راه شهدا افزود: مستکبران با تشکیل گروه‌های تروریستی مثل داعش در منطقه به دنبال جلوگیری از عملی شدن برنامه‌های قرآنی در منطقه هستند.

معین پور با بیان اینکه دشمن می‌داند اسلام واقعی در ایران است گام در جهت غیر عملی کردن برنامه‌های دینی در جامعه برداشتند گفت: تا زمانی که قرآن در کنج خانه ما نگه داشته شود و از برنامه‌های آن استفاده نمی‌کنیم دشمن خوشحال است.

وی با اشاره به اینکه پیروی از راه شهدا سبب نابودی دشمنان خواهد شد؛ تصریح کرد: مسئولانی که در راه شهدا گام بر نمی‌دارند و برنامه‌های آنها را در زندگی خود قرار نمی دهند باید شرمنده باشند.

وی اضافه کرد: شهدا با از خود گذشتگی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند و ما باید توجه کنیم که خود در زندگی به چه میزان پیرو و نگهدار این راه بوده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها