خبرهای داغ:
منتخب مردم قم در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به شبهه‌پراکنی‌ها علیه حمایت ایران از مقاومت اسلامی، عراق و سوریه خاکریزهای نخست دشمن برای تصرف ایران دانست و بر لزوم جنگ برای برطرف کردن فتنه از همه دنیا تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۲۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری عصر امروز در مراسم چهلم شهادت پاسداران مدافع حرم سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) که در حسینیه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برگزار شد گفت: شهادت یک رستگاری بزرگ است و هرکسی لیاقت رسیدن به آن را ندارد به همین دلیل امروز در دورانی که در باغ شهادت به ظاهر بسته است هنوز سعاتمندانی وجود دارند که از این فیض بهره می‌برند.

وی شهادت را دارای بالاترین ثواب الهی دانست و گفت: بر اساس روایات اهل بیت(ع)، بالاتر از هر کار نیکی کار نیک دیگری وجود دارد که ارزشش بیشتر است اما هیچ کاری ارزشمندتر از شهادت و فدا کردن جان در راه اسلام و باورهای دینی نیست.

نماینده منتخب مردم قم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهترین مرگ به تعبیر روایات، شهادت در راه خداست چون تاثیر شهادت در جامعه به گونه‌ای است که همه بشریت مدیون شهدا هستند.

وی دشمنی نظام سلطه با نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه و استکبار جهانی در همه زمینه‌ها وارد جنگ علیه مردم ایران و حکومت اسلامی شد که جنگ تحمیلی هشت ساله یکی از آنها بود.

ذوالنوری افزود: یکی دیگر از مبارزات نظامی دشمن علیه ما ایجاد جریان‌های ضد انقلاب و گروهک‌های معاندی همچون کوموله و دموکرات بود که به جان مردم افتادند و مورد پشتیبانی کامل استکبار بودند.

وی اضافه کرد: یکی از عوامل مهم پیشرفت یک جامعه وجود امنیت است و این امر فقط در سایه مبارزه با دشمنان به دست می‌آید.

نماینده منتخب مردم قم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر استراتژی دشمن ابراز کرد: وقتی نظام سلطه از ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران ناامید شد استراتژی خود را تغییر داد و نظریه برخورد تمدن‌ها را به اجرا گذاشت.

وی افزود: آمریکا در همین راستا برج‌های دوقلو را با یک نقشه صهیونیستی تخریب کرد و بهانه لازم را برای تحریک احساسات مردم و حمله به کشورهای اسلامی به دست آورد تا جایی که نخستین پیام جرج بوش برای حمله به عراق اعلام جنگ صلیبی بود.

ذوالنوری آمریکا را کشور شکست‌خورده در جنگ عراق توصیف کرد و گفت: دولت آمریکا بیش از 2هزار و 700 میلیارد دلار به شکل مستقیم در عراق هزینه کرد اما دستاوردی جز 12 هزار کشته از سربازان خود کسب نکرد.

وی هدف دشمن از ایجاد جنگ در کشورهای اسلامی را شکست دادن بیداری اسلامی عنوان کرد و گفت: هنگامی که دشمن دید کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری در حال قیام و انقلاب علیه استکبار هستند به فکر خاموش کردن این مشعل فروزان از راه جنگ نظامی افتاد.

نماینده منتخب مردم قم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون آخرین راهبرد دشمن برای مبارزه با اسلام به راه انداختن جنگ‌های مذهبی، فرقه‌ای و درون‌تمدنی است و می‌بینیم که سوریه، عراق و چندین کشور دیگر دستخوش حوادث ساختگی در مصاف این جنگ‌های نیابتی می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمن از اختلافات مذهبی بیشترین بهره‌برداری را دارد ابراز کرد: استکبار جهانی برای مبازره با فرهنگ ارزشمند اهل بیت(ع)، وهابیت منحرف را تا بن دندان مسلح کرد و به جان شیعیان و حتی اهل سنت انداخت اما به لطف خدا امروز شاهد آن هستیم که دشمن پس از پنج سال هنوز نتوانسته است سوریه‌ای که بنا بود سه ماهه تصرف شود را به زیر سلطه خود بکشد.

ذوالنوری با اشاره به شبهه‌پراکنی علیه مسئله حمایت ایران از مقاومت اسلامی تصریح کرد: برخی‌ها همواره این شبهات را مطرح می‌کنند که چرا با وجود مشکلات اقتصادی داخلی باید از مقاومت اسلامی پشتیبانی کنیم و چرا جوانان ایرانی باید در سوریه به شهادت برسند.

وی در پاسخ گفت: دستور روشن قرآن، جنگ با دشمن تا برطرف کردن فتنه از همه دنیاست و علاوه بر آن باید بدانیم که کشورهایی همچون عراق و سوریه خاکریزهای نخست دشمن برای تصرف ایران هستند بنا بر این نباید در برابر این امور ساکت باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها