خبرهای داغ:
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حسینی که بعد از گذشت 33 سال از زمان شهادت احراز هویت شده است ظهر امروز در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۴۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پی احراز هویت شهید حسین حسینی که پیش از این در زمره شهدای مفقود الاثر بود، مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر این شهید والامقام بعد از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده مردم و مسئولان و خانواده معظم این شهید والامقام برگزار شد.

در این مراسم با حضور نمازگزاران جمعه قم پس از اقامه نماز میت به امامت حضرت آیت الله جوادی آملی، پیکر شهید حسینی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا گلزار شهدای علی بن جعفر تشییع و به خاک سپرده شد.

بر اساس اعلام صورت‌ گرفته عصر امروز نیز قرار است که مراسم یادبودی در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) واقع در خیابان شهدای دروازه‌ ری قم برگزار ‌شود.

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) نیز مراسم سوم این شهید والامقام در مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در بلوار شهدای 15 خرداد برگزار خواهد شد.

شهید حسین حسینی طی سال 1342 در قم متولد شده و دوران جوانی خود را برای ایستادگی مقابل دشمن در جبهه‌های حق علیه باطل سپری کرده تا در 28 مردادماه سال 1362 در عملیات محرم در منطقه عین‌خوش بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر به شهادت رسیده است.

پدر این شهید، 20 سال پیش در انتظار بازگشت پیکر فرزند شهیدش دار فانی را وداع گفته اما اکنون انتظار چندین سال مادر، دو خواهر و دو برادر شهید حسین حسینی به پایان رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها