همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فضای شهرستان خواف با تشییع 4 شهید گمنام از شهدای دوران دفاع مقدس عطر آگین می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۷۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد علی نطاق بیان داشت: پس از تلاش های بسیار و با عنایت خود شهدا شهرستان خواف دوباره میزبان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف افزود: در ایامی که متبرک به نام بانوی دو عال حضرت زهرا (س) است شهرستان خواف میزبان ۴ شهید گمنام از است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در پارک الغدیر شهر سلامی آرام خواهند گرفت و همچنین پیکر دو تن دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس نیز در پارک لاله شهر اسم آباد تدفین خواهند شد.

وی ادامه داد: مراسم استقبال از شهدای گمنام از ورودی روستای چمن آباد آغاز و مراسم شبی با شهدا در حسینه فاطمه الزهرا(س)خواف برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خواف در خصوص زمان مراسم تشیع شهدای گمنام دفاع مقدس بیان داشت: روز یکشنبه 23 اسفند مراسم تشیع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر سلامی و قاسم آباد با حضور با شکوه مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان برگزار خواهد شد.

نطاق در پایان ضمن دعوت از عموم مردم در مراسم تشیع شهدای گمنام گفت: مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان خواف در سنوات گذشته در استقبال از شهدای گمنام حضور با شکوهی داشته اند و امید است این بار نیز با حضور پر شکوه و حماسی خود برگ زرینی از ولایت مداری این خطه میهمان نواز را به اثبات برسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها