خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال، بالغ بر یک هزار و 400 نفر از خانواده های معظم شهید سراسر کشور از مناطق عملیاتی این استان دیدن خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۸۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: این اتفاق برای اولین بار است که رخ می دهد و تاثیر بسزایی نیز در تقویت بحث گردشگری راهیان نور و معرفی مناطق عملیاتی استان خواهد داشت.
وی افزود: اعزام خانواده های شهدا به مناطق عملیاتی استان از 12 اسفند ماه در قالب کاروان های یکصد نفره آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه می یابد.
حجت الاسلام عسگری گفت: نام کرمانشاه با شهید و شهادت عجین شده و تاریخ کشور هرگز رشادت های مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: در دوران دفاع مقدس در حالی که بسیاری از استان ها فقط یک یا دو یگان عملیاتی داشتند استان کرمانشاه با 11 یگان و با تمام وجود از آب و خاک این مملکت دفاع کرد تا برگ زرینی از غیرت و شهامت را به نمایش بگذارد.
وی گفت: تقدیم 9 هزار و 800 شهید که 850 نفر آنان زن بوده اند، 21 هزار جانباز و یک هزار و 800 آزاده از کرمانشاه به خوبی بیانگر رشادت زنان و مردان غیرتمند این استان است.
حجت الاسلام عسگری همچنین با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در کرمانشاه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در 22 اسفند، گفت: بازدید رایگان عموم مردم از موزه های استان، ویزیت رایگان مردم مناطق محروم توسط 22 پزشک ایثارگر، تجلیل از نخبگان خانواده های شهدا و ... از جمله این برنامه هاست.
ارسال نظرات