خبرهای داغ:

همسران و فرزندان ایثارگر هرسین عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

کاروان زیارتی متشکل از تعدادی از فرزندان و همسران ایثارگر شهرستان هرسین به مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور فرماندار و سایر مسئولین محلی این شهرستان بدرقه شدند.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۸۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در حاشیه این مراسم که امروز پنجشنبه برگزار شد اظهار داشت: به منظور ادای تکلیف، تکریم و پاسداشت خانواده های معظم ایثارگران 85 نفر از همسران و فرزندان خانوادهای ایثارگر شهرستان هرسین به این سفر معنوی اعزام شدند.
وی افزود: در جامعه ما میزان تأثیرپذیری بالایی از خانواده های ایثارگران که ترویج کننده روحیه ایثار و شهادت هستند وجود دارد و از این ظرفیت بسیار مهم بایستی در راستای گسترش و نهادینه نمودن فرهنگ ایثار و فداکاری استفاده کرد.
محمدی در پایان سخنانش با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها و امکانات برای خدمتگزاری و رفع مشکلات خانواده های معظم ایثارگران استفاده کرد عنوان داشت: تقویت روحیه جهادی و معنوی خانواده های ایثارگر زمینه ساز حضور آنان در جبهه مبارزه فرهنگی کشور و نظام در مقابل با هجمه فرهنگی دشمنان و جنگ نرم خواهد بود .
در ادامه نیز فرماندار و سایر مسئولین شهرستان هرسین با حضور در مزار شهدا، ضمن غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، نسبت به مقام شامخ آن ها ادای احترام کردند.
در این مراسم نیز محمدی با بیان اینکه شهدا ولی نعمتان ما در جامعه هستند، گفت: اگر رشادت و سلحشوری آن ها نبود بدون شک امروز ایران اسلامی نیز در این جایگاه از عزت و اقتدار قرار نداشت.
وی گفت: تکریم شهدا و خانواده های معظم آن ها نوعی انجام وظیفه است و همه مردم باید قدردان زحمات و رشادت های آن ها باشند.
ارسال نظرات