حسن اسلامی رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی بهاباد در پیامی سالروز تاسیس بنیاد شهید را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۹۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: حسن اسلامی رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی بهاباد در پیامی سالروز تاسیس بنیاد شهید را گرامی داشت که متن پیام بدین شرح است:

سلام بر بی بی دو عالم فاطمه مطهره سلام الله علیها

بی شک در تاريخ هر ملتي قهرمان هاي ويژه اي وجود دارد که به آنها افتخار مي کنند. قهرمان هايي که با صرف عمر و سلامتي خود و يا حتي با فدا کردن جان خويش، براي اعتلاي مرز و بومشان تلاش بي پايان کرده اند.

در تاريخ معاصر کشور عزيزمان ايران، غيورمرداني را ميابيم که براي حفظ کيان، امنيت، جان، مال و ناموس کشورشان و همه آنچه در طول قرن ها اين کشور را شکل داده است، جان خود را در کف دست گرفته و به ميدان هاي نبرد رفته اند.

اين روزها هم با گذشت بيش از ربع قرن از دوران دفاع مقدس، هر از چندگاهي در شهر هاي ما بوي عطر مي پيچد و اعلاميه اي بر روي ديوار ها نصب مي شود با اين مضمون: مراسم تشييع "شهيد مدافع حرم..."

مدافعاني که با شجاعت تمام، کيلومترها دورتر از مرزهاي ايران عزيز در برابر يزيديان زمان مي جنگند تا خداي نکرده سايه دشمن به مرزهاي کشورمان نرسد.

اینجانب به نیابت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان بهاباد، فرارسیدن 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را به محضر مقام عظمای ولایت و تمام مردم شریف ایران اسلامی بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم مدد و عنایت ویژه شهدا، اکسیر موثر در انجام وظیفه همه خادمان در این نهاد آرمانی و انقلابی گردد.

حسن اسلامی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهاباد

ارسال نظرات