امام جمعه اصلاندوز:

زنان جامعه اسلامی از زندگانی حضرت زهرا(س) الگوبرداری کنند

حضرت فاطمه (س) توانست به عنوان همسری نمونه درجهان نقش آفرین باشد و تاریخ را با تربیت فرزندانی همچون حسن و حسین (ع) تغییر دهد.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۰۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه، آن حضرت را نمونه ای عالی برای زندگی فردی، اجتماعی، عبادی و انسانی کامل دانست و افزود:ایشان برای همه انسان ها الگوی مناسبی است.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه بارز ولایتمداری و دفاع از ولایت دانست و گفت:شخصیت حضرت فاطمه(س) از تمام جهات نمونه و بارز است که همسایه داری،عبادت و حیا از ویژگیهای مهم زندگانی آن حضرت است.

امام جمعه اصلاندوز زنان و دختران جامعه ایران اسلامی را به الگوگیری از زندگانی حضرت زهرا(س) دعوت کرد و گفت:حضرت فاطمه (س) توانست به عنوان همسری نمونه درجهان نقش آفرین باشد و تاریخ را با تربیت فرزندانی همچون حسن و حسین (ع) تغییر دهد، ما نیز وظیفه داریم با تاسی از سیره زندگی ان حضرت، در جامعه تاثیرگذار باشیم و درس به درس مدارج کمال را بپیماییم.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همگان را به حضور پرشکوه در مراسم معنوی سوگواری آن حضرت که در روز یکشنبه برگزار خواهد شد دعوت کرد.

وی در ادامه به دیدار روز گذشته نمایندگان مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نمایندگان خبرگان تأکید کردند که این مجلس باید یک مجلس انقلابی باشد.

خطیب جمعه اصلاندوز تصریح کرد:معظم له در این دیدار با تقدیر از حضور حماسی مردم، این انتخابات را انتخاباتی آزاد، رقابتی و پرشور دانستند و فرمودند حضور پررنگ مردم در این عرصه به نظام اعتبار بخشید.

امام جمعه اصلاندوز ادامه داد:رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر اولویت‌ها نیز تأکید و لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی را نیز بار دیگر متذکر شدند و فرمودند برای اقتصاد پایدار باید به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر اقتصاد داخلی باشیم.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت:انقلاب ما مقدمه انقلاب مهدی آل محمد است و نباید اجازه دهیم دشمن به این نظام نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داشته باشد.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در آستانه عید نوروز چشم هم چشمی و اسراف در بین خانواده ها افزایش یافته تصریح کرد:چشم و هم چشمی یکی از معضلات امروزه جامعه است و باعث ایجاد بحران در خانواده ها شده است.

وی همچنین با اشاره به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی (ره) و روز گرامیداشت شهدا گفت:امنیت و آسایش امروز کشور در سایه ولایت فقیه و خون شهداست و وظیفه داریم در راستای تکریم خانواده های شهدا تلاش کنیم.

خطیب جمعه اصلاندوز افزود:هر ساله یادواره های شهدا در بسیاری از روستاها و محله‌های شهر و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود و این کار می‌تواند برای احیاء، حفظ و تقویت فرهنگ شهادت و ایثار در روحیه مردم و جوانان موثر باشد.

امام جمعه اصلاندوز در پایان از حضور پرشکوه مردم اصلاندوز در استقبال از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل که هفته پیش در این شهر حضور یافتند قدردانی کرد و گفت:امیدواریم قدمهای این بزرگواران منشا خیر و برکات برای شهر ما باشد و مشکلاتی که مطرح شد بزودی رفع شود.

ارسال نظرات