امام جمعه خلخال:

سپاه پاسداران به عنوان یکی نیروی مدافع اسلام در دنیا شناخته شده است

توان موشکی سپاه اقتدار اسرائیل و آمریکا را تعضیف نمود و آنها به قدرت سپاه اسلام در ایران پی بردند.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۱۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه خلخال خطیب این هفته نماز جمعه خلخال گفت: با اشاره به رزمایش موشکی توانمند سپاه پاسداران گفت: توان موشکی سپاه اقتدار اسرائیل و آمریکا را تعضیف نمود و آنها به قدرت سپاه اسلام در ایران پی بردند و این نیرو به عنوان یک نیروی مدافع اسلام دردنیا و غرب آسیا و خاورمیانه شناخته شده است.

حجت الاسلام رشتبری با محکوم نمودن حمله شیمیایی رژیم بعث به مردم مظلوم حلبچه عراق گفت: همین کسانی که امروز مدعی حقوق بشر ودفاع از آن هستند در زمانی نه چندان دور با قرار دادن تسهیلات در اختیار یک فرد دیوانه و مهره پلید در عراق مردم بیگناه را مورد کشتار قرار دادند و امروز گذشته را از یاد برده و مدعی حقوق بشر هستند.

رشتبری حوادث امروز یمن را بی لیاقتی مجامع جهانی حقوق بشر دانست و گفت: تجزیه سوریه تفکر اصلی غرب و امریکا است و دولت روسیه باید در قضیه با دقت عمل کند.

امام جمعه خلخال موفقیت امروز موشکی کشورمان را مدیون جانفشانی شهدا و مخصوصا شهید تهرانی مقدم در افزایش برد آنها عنوان و گفت: توانمندی موشکی ایران اسلامی به اذعان رسانه های غربی دنیا امروز تهدیدی اساسی بر علیه اسرائیل است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: علما ومداحان منطقه خلخال تلاش کنند تا با بیان معارف اصیل اسلام در معرفی نقش وشخصیت این بانوی اسلام در الگوگیری جامعه از حضرت فاطمه زهرا (س) دقت وتلاش بیشتری نمایند.

گفتنی است نماز جمعه امروز شهرستان خلخال مزین به حضور آیت الله موسوی ننه کران نماینده منتخب مردم استان در پنجمین دوره خبرگان رهبری بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار