به‌مناسبت ایام شهادت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ، کتاب «آلبوم خانواده» برای آشنایی با سیره آن بانوی بزرگ اسلام در نماز جمعه‌های سراسر کشور معرفی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۷۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، خانواده که مهم‌ترین محیط رشد مادی و معنوی هر فردی است، در صورتی می‌تواند او را به سوی کمالات والای انسانی سوق دهد که از چشمه‌سار وحی بهره‌ای برده باشد، خانه‌ای که بر مبنای ارزش‌های اسلامی بنا شده باشد. کتاب «آلبوم خانواده» مجموعه‌ای از تصاویر بیانی از سبک زندگی کامل‌ترین خانوادۀ خلقت را به نمایش می‌گذارد؛ خانواده‌ای که بانوی آن، حضرت زهرا(سلام الله علیها) است. از آنجایی که سیرۀ اهل بیت(علیهم‌السلام) به‌خاطر ارتباط مستقیم با سرچشمۀ وحی، نیازهای گوناگون زندگی بشر را تا ابد پاسخگوست، کتاب «آلبوم خانواده» می‌کوشد تا با روشی نو، ضمن ترسیم تصاویری از زندگی خاندان وحی، به تطبیق و امروزی سازی پیام‌های آن برای خانواده‌ها بپردازد.

برپایه این گزارش،‌جواد اکبری و خانم زارع، نویسندگان کتابِ «آلبوم خانواده»، موضوعات متنوعی از زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را با زبانی روان در قالب پنجاه داستان بیان کرده‌اند؛ موضوعاتی مانند تربیت فرزند، همسرداری، خداپرستی، مسئولیت‏پذیری و روابط اجتماعی و بسیاری از مسائل مهم و اساسی دیگر.

«آلبوم خانواده» کتابی است که با بیان نکته‌های جذاب از شیوۀ زندگی خانوادۀ حضرت زهرا(سلام الله علیها) یک الگوی کاملِ سبک زندگی اسلامی را برای مادرها، پدرها، فرزندان و سایر اعضای خانواده‌های امروزی، معرفی می‌کند. شما هم اگر می‌خواهید با الگویی مناسب برای زندگی خانوادگی خود آشنا شوید، کتاب «آلبوم خانواده» را مطالعه کنید و آنچه را که از این کتاب یاد می‌گیرید، در زندگی خود به کار برید تا از خانواده‌ای ایده‌آل برخوردار شوید.

انتشارات بوستان کتاب، کتاب «آلبوم خانواده» نوشته جواد اکبری و خانم زارع را منتشر کرده است.

ارسال نظرات