علی اصغر نصرالله نژاد گفت: عدم نگاه درون محوری اقتصاد در نگاه آقای جهانگیری،بخش خصوصی و تولیدی را با شرایط سخت مواجه ساخته است و موجب نابسامانی وضعیت اقتصادی مردم گردیده است.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۳۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

علی اصغر نصرالله نژاد کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نگاه اقتصادی دولت در تایید مسیر اقتصاد مقاومتی نیست؛ تداوم نگاه اقتصاد همکاری بین المللی در واقع خارج سازی تولیدکنندگان داخلی از عرصه اقتصادی  است.

 وی با بیان اینکه آقای جهانگیری اقتصاد درون نگر را مغلوب افکار برون نگری ساخته افزود: عدم نگاه درون محوری اقتصاد در نگاه آقای جهانگیری، بخش خصوصی و تولیدی را با شرایط سخت مواجه ساخته است و موجب نابسامانی وضعیت اقتصادی مردم گردیده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: خردسندی جامعه بین الملل، نگاه سیاسی دولت بر اقتصاد است و کشورهای خارجی از طریق مماشات سیاسی در حال تصاحب بازارهای ایران و فرامنطقه‎ای شده اند رضایت شرکت‎های خارجی بر تولیدکنندگان داخلی فزونی یافته است و این در حالی است که تولیدکنندگان بازار مصرفی را از دست می‎دهند.

نصرالله نژاد در پایان با تاکید براینکه دغدغه تولیدکنندگان در دولت  چرخشی است بیان داشت: نوع نگاه لیبرالی در دولت جدید هر بار کمرشکن تولیدکنندگان اعم از کشاورزان و صنعتکاران گشته است و نگاه موردی به اقتصاد آسیب زننده  محصولات کشاورزی سیب زمینی،خرما، برنج و غیره شده است.

ارسال نظرات