مردم ایران اسلامی در 7 اسفند دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و حال نوبت مسئولین است که به وظیفه خود در امر خدمات رسانی عمل کند؛ چرا که مطالبات مردمی حق و به جا است.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۴۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی در خطبه های نماز جمعه شهرستان کوثر با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثار گران به فرمان حضرت امام (ره) در سال 1358 اظهار کرد: انتظار می رود مسئولین امر نسبت به تدارک وصایای شهدای شهرستان کوثر و توزیع آن بین جوانان و دیگر اقشار مردم اقدامات شایسته ای را انجام دهند.

وی ادامه داد: حضور در راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی می تواند حس و حال جبهه های حق علیه باطل را برای هر شخصی بازگو کند.

خطیب جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود به روز یکشنبه سالروز شهادت فاطمه اطهر (س) اشاره کرد و گفت: همانگونه رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند انتظار می رود مردم و مسئولین با مشارکت حداکثری خود در برگزاری مراسمات در شان و منزلت آن حضرت اقدامات شایسته ای انجام دهند؛ چرا که چشمان وهابیت در ایام فاطمیه به ایران اسلامی دوخته شده است تا ببینند عاشقان اهل بیت (ع) چگونه مراسمی برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام بیگی خاطر نشان کرد: مردم شریف ایران اسلامی در 7 اسفند دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کردند و حال نوبت مسئولین است که نسبت به وظیفه خود در قبال مردم شایسته ترین ها را انجام دهند؛ چرا که مطالبات مردمی تکه کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و است که بایستی مسئولین به نحو احسنت در توجه به این اصل مهم کوشا باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: همانگونه که معظم له فرموده اند مجلس خبرگان بایستی انقلابی بماند، انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند؛ این 3 شاخصه های اعضای خبرگان رهبری است که مد نظر رهبر انقلاب بوده و بایستی توجه ویژه ای به آن شود.

امام جمعه کوثر در پایان بخش سخنان خود اختلاف بین مردم، شورای شهر و دیگر مسئولین شهرستانی را عامل اصلی عدم توسعه و پیشرفت شهرستان کوثر عنوان کرد و افزود: انتظار می رود مردم و مسئولین وحدت خود را در راستای توسعه همه جانبه شهرستان کوثر حفظ کنند.

ارسال نظرات