خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی صورت می‌گیرد:
آئین استقبال از 4 شهید هشت سال جنگ تحمیلی همزمان با عزداری بانوی دوعالم حضرت فاطمه صدیقه(س) در استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۶۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آئین استقبال از 4 شهید هشت سال جنگ تحمیلی همزمان با عزداری بانوی دوعالم حضرت فاطمه صدیقه(س) برگزار می‌شود.

استان قزوین در این ایام میزبان 4 شهید دوران دفاع مقدس می‌باشد که مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهیدان تا ساعتی دیگر با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

مراسم استقبال از  پیکر پاک این عزیزان از مقابل صدا و سیمای مرکز قزوین واقع در نوروزیان وارد قزوین می‌شود و مورد استقبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم شهید‌پرور و مسئولان استانی قرار می‌گیرد.  

شایان ذکر است: پیکر این بزرگواران در جریان عملیات تفحص کمیته جستجوی مفقودین در منطقه فاو و ام الرصاص، پیکر پاک شهیدان سعید بنایی و عین الله کلهر از شهدای استان قزوین که در عملیات های والفجر ۸ و کربلای ۴ و در منطقه فاو و جزیره ام الرصاص مفقود شده بودند پس از ۳۰ و ۲۹ سال کشف و شناسایی شده است.

هم چنین دو شهید گمنام نیز 18 و 20 ساله هستند که شهید 20 ساله در عملیات والفجر یک منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده و پیکر شهید 18 ساله نیز در منطقه‌ عملیاتی خیبر و در عملیات خیبر به شهادت رسیده، کشف شده‌ است.

مراسم تشییع این شهیدان از ساعت 9 صبح یکشنبه 23 اسفندماه جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) از امامزاده اسماعیل(ع) شهر قزوین به سمت گلزار شهدا شروع می‌شود و پیکر مطهر شهیدان گمنام برای خاکسپاری به سایت جدید سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین منتقل می‌شوند.

1001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها