خبرهای داغ:
مشاور فرمانده سپاه در یادواره شهدای کارگری:

هدف شهیدان دفاع از رهبری نظام اسلامی است

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف شهیدان در واقع دفاع از حریم رهبری به عنوان دیده بان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۴۹۵۸۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار اکبر علیزاده عصر پنجشنبه در یادواره شهدای کارگری و شهدای مدافع حرم در حسینیه شهدای گمنام آرامستان بهشت معصومه(س) قم بیان داشت: شهدا صاحبان و مالکان بهشت هستند و حق شفاعت به نسبت مقام خود دارند و اول کسی که در قیامت وارد بهشت می شود، شهید است. 

وی ابراز داشت: شهدای مدافع حرم نگذاشتند تا اسلام به دست داعشیان به چپاول برده شود و برای حفظ اسلام پای به میدان نبرد گذاشتند و از جان خود گذشتند تا دیده بان امت ما رهبر معظم انقلاب محافظت شود. 

وی افزود: شهیدان سفارش به حفظ رهبری دارند و از ما خواسته اند گوش به فرمان رهبری باشیم که همان دیده بان نظام اسلامی است و اگر این دیده بان نباشد نظم همه امور به هم می ریزد. 
مشاور فرمانده سپاه پاسداران گفت: شهیدان ما بسیار خوش فکر و با بصیرت بودند که راه خود را در این دنیا یافتند و با پیمودن مسیر شهادت زندگی اخروی خود را تامین کرده اند و حفظ راه شهدا وظیفه همه ماست. 

وی افزود: امروز اسلام جهانی می شود و روزی در این کشور مرز خود را از دست بعثی ها حفظ می کردیم، امروز رزمندگان اسلام در ساحل مدیترانه در برابر استکبارگران می ایستند و راه حفظ اسلام و قدرتمندی آن حفظ دیده بان امت اسلام است. 

علیزاده بیان داشت: باید توفیق پیدا کنیم راه شهدا که حفظ دیده بان نظام است را ادامه دهیم و به برکت حفظ این دیده بان، اسلام روز به روز در جهان گسترش بیشتری پیدا کند و زمینه برای گسترش فرهنگ ظهور فراهم می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار