مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان خبر داد؛

درخشش دانش آموز شاهرودي در مسابقه علمی بسیج در مقطع اميدان و پويندگان

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان گفت: در مسابقه علمی بسیج دانش آموزی در مقطع امیدان و پویندگان یکی از دانش آموزان شاهرودی حائز رتبه برتر کشور شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۵۸۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
علی شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعلام نتایج مسابقات علمی بسیج در مقطع امیدان و پویندگان کشور و حائز رتبه شدن یکی از دانش آموزان در کشور اظهار کرد: همایون صائمی از دبستان طلایه داران شاهرود در مسابقه علمی بسیج در سطح استان مقام اول و کشور رتبه 47 را کسب نمود و جزو برترین ها قرار گرفت.

وی افزود: در این مسابقات در سطح شهرستان شاهرود بیش از 400 نفر در دو مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول حضور داشتند که در سطح کشور از استان سمنان یک نفر حائر رتبه بسیارعالی شد که از شاهرود است.

شیرزاد با اشاره به برندگانی در سطح استان و شهرستان نیز گفت: در سطح استان 13 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول حائز رتبه و مورد تقدیر قرار گرفته و در مسابقه پیامکی که در کنار این مسابقه علمی در سطح کشور برگزار شد 8 نفر هدیه بسته لوازم التحریر را بنده شده اند.

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با اشاره به تحویل هدایای این دانش آموزان بیان کرد: طی یک مراسم در ابتدای سال 95 هدایای این دانش آموزان با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی به آنها اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار