خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی خانواده سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه آموزشی همسران و فرزندان پاسداران سپاه شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۵۹۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
فریبا ابوحمزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی برای همسران و فرزندان پایور سپاه شاهرود گفت: کارگاه های آموزشی خانواده برای همسران و فرزندان پایور سپاه شاهرود با برنامه ریزی و دعوت از اساتید برجسته برگزار شده است.

وی افزود: در سال 94 با توجه به اهمیت بنیان خانواده و توجه به این مهم و همچنین آشنایی خانواده پایوران به امورات مهم در همسرداری و فرزند داری کارگاه های آموزش خانواده با حضور استید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار گردید.

ابوحمزه تصریح کرد: این کارگاه ها در قالب جلسات مختلف آموزشی و مشاوره ای برای همسران و فرزندان پایوران سپاه شاهرود در جهت ارتقا سطح آگاهی و استحکام بخشی به بنیان خانواده ها برگزار که با استقبال خوب روبرو شد.

وی با بیان اینکه کارگاه های در قالب های مختلف و طرح درس های گوناگون برنامه ریزی و اجرا شده است گفت: با توجه به نیازسنجی و درخواست های مختلف کلاس ها برنامه ریزی و اجرا شده است و حضور همسران و فرزندان در این برنامه ها چشمگیر است.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه شاهرود گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی برای همسران و فرزندان پایوران و برگزاری اردوهای مختلف داخل شهرستان و خارج از شهرستان و ارتقا سطح مهارتی و آگاهی خانواده ها در طول سال در دستور کار بوده که با هماهنگی سایر قسمت های متولی در سپاه به خوبی اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها